|
|
|
|---|---|
|
Hej. Ett tag sen nu. Ska byta fjädrar igen bak nu på min 750. hade ju nivådämpare förrut, bytte för ett tag sen ut dom mot gas. Köpte nya fjädrar oxå från motornord, men det vart fel då dom var för nivådämpare. Effekten att den vart mycke synligt låg bak. Nu verkar det lite lurt att hitta fjädrar som ska vara för just 750 UTAN nivådämpare. Det jag undrar är hur det skulle passa med fjädrar specade för "mindre" e32ór, typ 735 el 740? Kan ju säga oxå att om nån vill köpa av mig minna nya fjädrar för en symbolisk summa så säg till. Dom har inte "gått" 10 mil ens. Sen en lös fundering om öppna luftfilter. Har sett en del bilar som har det, å då har en del dom monterat bort ett helljus eller gjort nån annan typ av kanal för luft att ta sig in under huven sas. Min fundering där är om man nu är rädd för att filtret ska bli för "smutsigt" o släppa in oren luft, hur kan man göra så? Dvs regnvatten, all smuts som man tar om man ligger efter en bil på vintern osv. Det blir väl en rak väg för dynga att ta sig in? Söndagsfundering! Hej, Ronny. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.