|
|
|
|---|---|
| Är det någon som vet om man får in en Emmaljunga edge barnvagn i en E34 Touring utan att ta bort överdelen? Erfarenheter? | |
| Nån som vet? | |
|
Får in en teutonia liggvagn i min e36 touring, så det borde du få plats med! Har en 525 touring med och den är betydligt större.... tänkte få in 2 vagnar i den snart..... // Dan |
|
|
har en Knorr nizza som jag får in i en sedan utan att behöva göra nåt..det du! Får in den både på bredden och längden Men fick ej in den i en V70 98 på längden men däremot på bredden! Så jag undrar om Bmw Touring är större än volvo v70 där bak! MvH Bmw 4-ever |
|
| En brio tvillingvagn, kombimodell, går i alla fall in utan problem. | |
|
Detta är hittills det roligaste "problem" på forumet:) |
|
|
Två bilbarnstolar och Teutonia tvillingvagn på länden får plats i en 2 dörrars E30! Se bildbevis här! Länk ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Så det är inga problem att få plats med en barnvagn i en E36 Touring? Då kanske man ska passa på att skaffa en sådan innan nummer två kommer till världen för då blir det väl ändå väl trångt kanske? ----- BMW CS #04839 Min 525i: Länk |
|
| Jag har en Emmaljunga Edge och en 520 iTouring 1996. Jag får in vagnen utan problem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.