|
|
|
|---|---|
|
jag funderar på att sälja min nybes med all utrustning 528i(M)-82 18000mil vad kan man begära ungefär den är i bra skick med garagelack stora M-paketet | |
|
Garagelacken drar ju ned väldigt mycklet i mina ögon men miltalet var ju å andra sidan rätt lågt. Så nånstans mellan 7-15.000:- men det är ju svårt att säga utan att ha sett bilen. Sen så tror ju inte jag att bilen har all utrustning, men motbevisa mig gärna :) /markus |
|
|
kanske inte all men mycket,farthållare,ac,elhissar,elspeglar,skinn,ställbaralysen,c-lås,stora m-pakettet men saknar dock kjolarna,diff,m-sänkt |
|
|
jag glömde stora datorn |
|
| 4000:- | |
|
Hmmm....Garagelack!?! Inte bra..Om jag nu "tänker rätt" om vad du menar med garagelack, då sänker det bilen en hel del...Trist också att du inte hade kjolpaketet komplett..Försvårar säljförsök(tror jag). Synd...Men tror nog att värdet är i "krokarna" kring 8-10' om nu miltalet stämmer o dessutom var den ju utrustad en hel del.. Men som alltid är det lite svårt att ange priset utan att sett bilen själv..Det där med "garagelack" hade varit intressant att se ;) Mvh Janne. |
|
| Du har ingen bild på bilen? Hursomhelst, jag tror det är rätt få 528:or som säljs för mer än 10.000:-, oavsett utrustning. | |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Diff; Varför skall du sälja den? Du kanske vill byta? /BMW följer inte utvecklingen - BMW leder den |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.