|
|
|
|---|---|
|
Många skriver att de har bilar som är nedlackade. Vad är det? Jag tror att det är när man lackar lite lister och så men är det så? | |
|
Så är det. I princip är hela bilen i samma färg inkl. lister m.m /Manray/ |
|
|
Det är när stötfångarna och sidolisterna är lackerade i samma färg som övriga bilen, alltså inte svart plast. Dörrlisterna som sitter mitt på sidan brukar dock vara svarta ändå. Det har inget med nerlackning att göra. //Thorssa |
|
|
Ja råder dig.... Lackar du ner bilen passa på att lacka dörrlisterna runt om, samt listerna på stötfångare..... Blir grymt snyggt... Men har bara sett de på bilar med M-lister.. Ja gjorde de på 328:an Blev grymt snyggt... Ett tips bara..... |
|
| Jag ska lackera alla de listerna och sätta dit ögonlock på bilen plus lackera handtagen. Har M-lister också så det märket kommer jag att spara så att det syns. Svart bil. FETT! | |
|
Det låter as knäppt att säga "nedlackad"! _ _ _ _ _ _ Bmw M-Power |
|
|
måste bara få fråga kråkan en sak... e du nöjd med din 328 för jag funderar på att köpa en sån jag me o vad ska jag tänka på?? vad vore livet utan bimmer |
|
|
Jo rå är mycket nöjd med min 328:a.... Har gått som en klocka........ Ska i för sig byta nu, till en 528:a för tre serien är som sagt inte så värst stor bil... Men de är ju en sportig kombi.... Mmm tänka på, ja kolla bara så allt funkar.. Ja kan nå inte peka på nå speciellt.... |
|
|
Nedlackad är väl när bilen är lackad under stötfångarna/dörrarna? Annars brukar ju bilen vara svart längst ner. --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
| Precis Nisse, Front, bakände och trösklar. Lacka ner heter det för att man lackar hela vägen ner tom trösklarna och eventuellt kjolpaket. Ett måste på tex E36 enligt mitt tycke! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.