AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
746

Nån som kollat på denna M Coupe til salu?

Länk

Nån som kollat?
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
verkar vara riktigt höst rea på den. såg precis en i tyska upplagan av BMW Scene en med oxå 6500 mil från 99 för 26500 euro.
blev förvånad över att den verkar ha nya lampor. Ringar i strålkastarna kom väl först 2000/2001 och en m coupé med gula blinkers har jag aldrig sett. Krockad tidigare?

M Coupe
"it´s a lot like nothing else"
mbolo: Tänkte precis på samma sak.
Den e såld! Den ägs numera av en polare till mig i Jönköping!!

M-POWER!

Länk
Anders: hur var storyn bakom ej-standard-M lampsats?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

ke
342
kentsamuel
M3 E30
M3 E46
M535 E28
528i E28
318i E21
2800 CS E9
320d F31
530dM F10
Det är min bil. Köpte den i november.

Bilen är verkligen topp!
Finns inget att anmärka på den.
Jag visste om att det var gula framblinkers på när jag köpte den. Men det finns verkligen inget spår av nån lagning, utan allt på bilen är 100%.
Precis ALLA papper finns till bilen och ingen större reparation på fronten står med där, så jag antar att blinkersen sitter där av en annan anledning.

Och skulle bilen va två ihopsvetsade importvrak som gått som blodtransport i Ukraina så är jag nöjd ändå, eft bilen är som ny.
det är ju faktiskt så ( i alla fall enligt BMW själva) att deras egna verkstäder i Tyskland och i många västländer kan reparera krockskador utan att det varken syns eller känns! och i så fall så borde det inte spela roll om bilen var krockad i fronten eller inte. fast jag skulle då ändå föredra en okrockad bil...
sedan kan det ju oxå vara så att bilen är importerad från ett land där vita blinkers inte är lagliga? Eller helt enkelt inte ingår i standard utrustning (t.ex Danmark där till och med värmeslingor i bakrutan brukar vara extra tillbehör…)

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Folk får väl passa på att köpa/sälja sina bilar snabbt nu innnan autopower Z Coupe kartellen går igång och höjer priserna med 100% ;))
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.