|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Fan vilket brutalt bygge! Länk TwinTurbo=Twice the fun :D | |
|
GRYMT. Jag letar efter liknande utförande till E30. Är det någon som vet var man hittar det? |
|
| Jag vill ha ett sånt paket till min E21:a. Kan aldrig bli råare än E21 och 02 i det utförandet. | |
|
Ha spanat in den 02 an några ggr...grymt härlig bil...men plånbocken är för tunn. I ett svagt ögonblick funderade jag på att överta ett replika bygge...men..tja det kanske kommer någon gång i framtiden? Bäckis....inget att tveka på, det är bara in i plastångerna ;-) För att göra dig lite mer sugen så Länk Länk Länk Länk |
|
| Fett, Fett och FETT, är väl allt man kan säga. | |
|
FY FAN! Här sitter man och är lite småhängig och så öppnar man bilderna! Aldrig sett dem innan! Vilka brutala jävla byggen!:). MVh uffe |
|
| Hade en sån där E21:a som bakgrund på datorn i ca 2 år, men ha begäret gjorde att jag fick ta bort den. Går det att köpa ett sånt där paket? I såna fall ska jag göra det och bygga en sån där för gata med en snäll 500 hk maskin. | |
| Jag tror inte man kan köpa paketen, men en sån kaross ska nog gå att få tag på... | |
|
Bäckis: Har inte du en glasfibernisse nära dig? Ge honom lite bilder å lås in honom i någon källare ;) //Ticco www.ticco.com |
|
| Glas?? Kolfiber ;-) Kanske kan få mängdrabatt?? | |
|
Jodu, bygga hela det kittet i kolfiber... //Ticco www.ticco.com |
|
Franke |
Varför inte göra det i plåt då ? Det kan väl inte vara så svårt. Det mesta går om man har tillgång till ett engelskt hjul o en sick o falsmaskin. |
|
Här är en som lyckats att förstöra ett Gr 5 kitt. Länk |
|
|
Bosse "Emmas" e21 är renoverad och dom borde ha gjutformarna...tyvärr vet jag inte vem som äger bilen idag...men lägg en fråga på bmwsc forum, det kanske ger napp. Några bilder från knutstorp e21 Länk |
|
|
Går ju att höra med Länk om dom har nått. |
|
bera team |
jag har gjort en sådan till mej själv.har formar till två olika fronter,gjutna av en äkta gr5 e21. hittade ej några formar till bakskärmarna,så dom gjorde jag själv.har ej digi bilder av bilen men går säkert att scanna vanliga foton om någon är intresserad. |
| bera team: Jag vill absolut se! | |
| En till som vill se :-) | |
bera team |
fick några bilder bilder från en banträff Länk |
| Rå! Om du gjuter upp delarna till rimliga pengar är jag klart intresserad. | |
| bera team: kontakta mig på bavariaman@msn.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.