|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Stefan, jag tror inte Johankihl kallade DIG för fjortis.... Läs vad han skrev... Om nu Stefan har för mål plan och avsikt att åka 1,5 i 60 fot på gatan och någon tror att det blir svårt att genomföra det, så behöver man ju inte vara på och HACKA om det... Man kan ju försöka framföra sina egna idéer eller åsikter på ett mer balanserat sätt........ Behöver ju inte i princip idiotförklara någon rakt av och direkt. Personligen så tror jag att målet är svårt att nå (men det är MIN åsikt)... Men det till trots så VET du att jag gärna är dig behjälplig. Jag vet ju att du både har goda kontakter och är jäkligt envis. Vad gäller detta tror jag inte att det är OMÖJLIGT... Men det Hur som helst är det viktigt att ha mål och blicka framåt... Siktar man inte högt så lär man ju knappast komma någon vart heller.. //Jesper Även en blind kan få korn på en höna....... |
|
320-325 |
jag ser ingen glädje i att hacka på nån .... jag lägger ner ...nu jag har inte tillfört nåt som har med ursprungs frågan att göra .. mvh 320-325 |
| Jesper: Att sikta högt är rätt, men man ska hålla uttalanden liiite lägre bara. Då är det desto roligare att lyckas sen :-) | |
|
Tack jesper för att du förstod att det inte var Stefan jag kallade fjortis. Tycker att det är onödigt som sagt med passapåare... 320-325: tar du åt dig? |
|
| Stefan: Inte illa ment från min sida heller när jag skriver. Försöker vara realist. Ursäta min okunskap ang nyare corvetter, och du har säkert haft massor mer bilar än mig som du säger. Har du byggt dina motorer själv i dina räserbilar, som jag gör? | |
|
Ok johan.Blev lite irriterad,sorry...och nej,Jag har inte byggt mina racemotorer själv..Men jag har lärt mig en hel del genom alla de år som vi åkt överladdat i vår familj och kan idag plocka ihop en motor om jag vill men när det gäller västingen tar jag hjälp av dom som kan mer än mig, så Jesper får O-ringa blocket och eventuellt lite till.annars så är jag med och sätter ihop maskinen och mappar gör vi själva....Och maskinen i 528an ska I EN REKORD COUPE-65 när 633an är klar..(vill inte bara ha kompressor-omegan att åka med i sommar,måste gardera mig så jag alltid har ngt ystert att köra... :) Och bara för att bäckis och mina ideer går isär så behöver inte alla passa på att hacka,det blir lätt sandlåda av allt då(se Zatzy tex...)nu droppar vi detta ämne och återgår till ordinarie ämnet i denna tråd SNÄLLA.. ps..Ni är alla välkomna att hänga ut mig till sommaren om jag inte klarar mitt mål.... :) Stefan.... |
|
| underbart skrivit stefan.. vi håller ögonen på dig =) | |
320-325 |
svar NEJ .... hehe okej jag är fjorton men man kan väl vara med ändå bland er stora grabbar snääälla .... |
320-325 |
nää grabbar som sagt ska vi bli vänner igen ...sorry om jag har gjort nån sur .. d |
|
bmw600hk: Haha, så jävla läckert! jag å en polare pratade om att bmw förse en rekord från -65, den modellen iaf! Men, polarn valde en kadett c -74,75 istället:).. Den bilen vill jag gärna se!:) Mvh Uffe |
|
|
bmw600hk: Haha, så jävla läckert! jag å en polare pratade om att bmw förse en rekord från -65, den modellen iaf! Men, polarn valde en kadett c -74,75 istället:).. Den bilen vill jag gärna se!:) Mvh Uffe |
|
|
|
|
Alltså, de cpa gärnet! sorry för floodpost´s. Mvh Uffe |
|
|
Wuffe..Ja de är härliga bilar..Har haft rekord 64-66 sedan 1981 och det har suttit 6or i de flesta...har nu 3 coupe-65 och 1 coupe-66 och 4st 4dr-65..Obs alla med orginal 2.6liters 6a..... Denna modell var förövrigt den första Opeln som kunde vara med och jaga Bmw och Merca på Autobahn enligt dåtidens tyska motortidningar....Och den startade en hel våg av roliga Oplar och jag har haft de flesta modellerna.... :) Stefan..... |
|
| 402 meter på 15.11 med 170 hk. | |
|
Jag hade 1.20 i 60-fotstid samt 5,99 i sluttid på 201meter på SM 1994 och det med bara 185hk.fast detta var på is med en dragrace preppad snöskoter. _______ Min:Länk --- Lass dir raten trinke spaten |
|
Rotti |
320-325: varför kommer du in å snackar skit för ? vem är du ( 0 ) eller ? vet vem bäckis är ? Ang: 600hk så säjer det ju en hel del att om hans race erfarenhet köpa färdiga bilar kan vem som helst göra , Men vattna är han bra på i alle fall...... |
|
Japp är duktig att vattna..men,det är så att jag är van att gå egen väg och får jag inte som jag vill ha det så tar jag saken i egna händer,så enkelt var det... Stefan..... |
|
320-325 |
Rotti´´ skit du i det du... kom inte in själv o snacka skit .. diskussionen är nedlagd.. strids yxan är nedgrävd.. för min de´l iallafall. det var onödigt av mej att lägga mej i ... men ibland så reagerar man på vissas komentarer. sorry om jag har gjort dej arg... |
|
Är en viss hatstämning över den här tråden alltså, skärp till er nu! Mvh Uffe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.