|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Till mitt diesellok så har jag registrerat FUN2DRV Personligen så är det en skylt som jag tror kommer att hålla helt OK i 10 år, jag försöker att hitta så mycket körglädje jag kan i mina bilar, inte minst i min BMW 330 diesel. Skyltarna kommer inom 10 dagar var det sagt. Bild på loket med skyltarna på kommer på hemsidan Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren | |
| jag gav mig själv en julklapp förra året ,en nr skylt med mitt smeknamn skinkan(har kallats det i 20 år och minst 10år till lär det bli)har inte hunnit montera den på m3 caben än men det kommer inom kort. | |
|
"NICKES" Seastreams Garage -no compromises |
|
Esa |
Kan man inte få tag på adressen med hjälp av personlig skylt. Skulle nog vara lite försiktigare isåfall. |
|
Esa: Man kan få tag på adressen lika lätt med en vanlig skylt...? Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
[TICCO] //Ticco www.ticco.com |
|
|
Esa: Hur/Vad menar du? //Ticco www.ticco.com |
|
|
Ticco: Gå in på följande sida: Länk Vill du veta mer än vad som visas på ovanstående sida kan du via fax (gratis) få ägaren + två gamla ägare. /Claes |
|
|
ClaesSjöberg: Jo det vet jag, men jag förstår inte vad han menar! För han åker väl inte omkring utan några plåtar alls på sin bil eller? Personlig eller vanlig plåt spelar ingen roll för vill någon veta var ägaren bor så får han reda på det ändå. //Ticco www.ticco.com |
|
|
Har inte med tråden att göra men jag frågar ändå. Jag gick in på sidan ClaesSjöberg rekomenderade och skriver in ett reg.nr på vars bil jag är intresserad av. Följande kommer upp. Fordonsdata: Fordonsstatus: I trafik (1997-08-21) Datum för första reg.: 1996-09-02 I trafik första gång: 1996-09-09 Det är en -93:a varför står det då -96? //Erik |
|
|
bmw_erik: Troligvis för att den är importerad Har funderat på att ansöka om 1BADM3, men lagt ner dom planerna Länk |
|
|
ZxD: Ibland känner man sig så dum=) //Erik |
|
|
bmw_erik: Den är privatimporterad. Bilen du hittade i registret är en -93 men den registrerades första gången i Sverige 960909. Då brukar det stå sådär. Kolla med någon annan som du vet är privat importerad. /Claes |
|
Esa |
Jesperado Jag vet det men var inte säker att samma gällde personliga skyltar. Ticco Alla kanske inte vill skylta med var man bor och följaktligen var bilen brukar stå. |
|
Hade ND4SPD på förra bilen. *Best Man Wins* Confucious say: Man who run behind car get exhausted. |
|
|
Men ESA... Vakna till lite nu. Man behöver inte ha sin adress som personlig skylt.... Din skylt med vanligt nummer (bokstav ggr tre mellanslag siffra ggr tre) ger precis samma information som din personliga skylt, oavsett om det står KALLE eller PUCKO eller TA DEN. Den personliga skylten är bara vidare kopplad mot ditt gamla reg nr och genom den kan du få ut informationen. (DVS vägen är egentligen längre för att få ut info om personliga skyltar än vanliga, men det är inget som du märker som frågeställare.) Hoppas det klarnade lite. |
|
|
Det är precis det jag menar! //Ticco www.ticco.com |
|
|
bmw_erik: Man lär sig nått varje dag ;) Länk |
|
|
Det Esa antagligen menar är att ni alla skriver ut era registreringsnummer här så att den som vill kan ta reda på var er bil hör hemma. Jens |
|
|
MrMarsupilami: Puh, trodde aldrig nån skulle säga det.. Två bilar är fler än en.. |
|
|
Fick plåtarna för två veckor sedan, så nu väntar jag bara på våren.. 7 tecken blev det. CARGASM, eftersom min 4:a är bättre än sex... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.