|
|
|
|---|---|
| Som skrivet ovan någon som vet hur lång den lilla vingläppen nyare m3 och m5 har??eller bredden kanske man ska skriva ja ja ni fattar säkert vilket mått jag är ute efter! | |
| Ingen som har en sådan vinge och vill mäta en snabbis bara behöver inte vara nåt exakt på mm utan det räcker med cm...måttband räcker.... | |
|
Ska du ha den på en e36 coupe? Jag vet att en vinge från E39 passar på en E36 sedan rakt av, har en kompis som har det på sin. Köpt oss BMW. Men jag vet inte om det är samma mått på cuope som på sedan, kan ev. kolla det till ikväll. |
|
| Skulle vara guld om du kunde göra det men den passar alltså rakt på en e36 4d??kan inte skilja så mycket på bredden på bakluckorna mellan coupe och 4d....det kvittar egentligen om den inte passar är bara intresserad om jag måste kapa den eller förlänga den..! | |
| Robban-lkpg rätt svar är 119.5cm rakt över.sitter som en keps på m3 caben. | |
|
Jag fick fram att luckan är 120cm o vingen är 119.5cm lång och 4cm bred ca, den är inte lika bred hela vägen. Art nr oss BMW: Vinge: 51717901594 900:- tape: 51710141495 68:- + moms! |
|
| Tackar då blir det att beställa en sådan....... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.