AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
814

Bangle på väg bort från BMW inom snar framtid?

Nu när man börjar tycka att modellerna (ej 7an) är riktigt snygga....

Länk
gu
394
gurr
M5 -95
äh.. man behöver ju inte käka lyckopiller direkt
ay
234
aye
Z4 3,0i 2004 (ljusröd)
Vad är det som talar för att Bangle är på väg bort?
Tror det när jag ser det.

Har i regel litet eller inget förtroende för något som skrivs på Autospies. Är duktigt trött på deras besserwisserstil och plottriga sida. Dock är ju denna info hämtad från annan källa, men som sagt: jag tror på det den dagen det inträffar.

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Visa användare
641
Håkan02
BMW 523i Touring 1999
BMW 320i Touring M 2005
BMW 2002 1975
BMW 2002 tii 1973
BMW 2002 1973
BMWCS #652
Jag tänker inte ta nå´n gravöl..

Håkan
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Inget större sorgearbete kommer ju att krävas...
Dock är femman jävligt snygg efter lite tillvänjning.

...BMWLundqvist....
"Go ugly early", Haha, det var det bästa jag hört på länge!!! Jag tror iofs inte att han kommer att försvinna, hade BMW brytt sig det minsta om sin kundkrets hade han åkt ut med fötterna före för länge sedan...
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Som sagt ovan. Tror´t nä ja ser´t !

För övrig så sticker jag ut hakan och tycker att kommande modeller ser riktigt lovande ut, E65:an e enligt mej enda frågetecknet.

E60:n e riktigt snygg, 645:an ska vi inte tala om (urläcker) nya 1 å 3 serien ser mycket lovande ut av det som har kommit hittills.

Håller kunjunkturenuppgången i sej och folk börjar spendera pengar igen så ligger BMW:s nya modeller dessutom exakt rätt i tiden.

Köp lite aktier i bolaget nu och en ännu trevligare bil för vinsten om ca 3 år // CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
Ja, nu ska vi väl inte dra igång ännu en tråd om Bangles estetiska sidor alt. brist på sådana (nån som har koll på hur många det finns?), men måste ju hålla med Adrenalin om nya 6:an och 1:serien, så visst har pojken sina ljusa sidor...
Hur kan ni racka ner på en någon som varit med o designat den här tex?
Länk

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Wendtan: Om man har överseende med inredningen så e det ju nästan så att man blir tårögd :-)
Har varit på "g" ner till Gårdsvägen (BMW Solna) för att provköra en 330 men vet inte om jag törs efter dina lyriska beskrivningar (har nämnligen inte råd men en riktigt ännu) // CB.

Adrenalin: Jag gillar den inreningen :) Den är ju inte helt ovågad men i mina ögon klart snygg.

Angående provkörningen: Gör det inte! :) Innan du kan säga bmw så har bilbytar Jävulen satt sig på din axel o aktar sig inte förrän de står en 330 i garaget. M54 maskinen i 3 liter utförande är en sann juvel som framkallar blyfot alldeles för ofta :)

Jag förstår vad du menar med tårögd, den är nästan onödigt vacker! En sann förebild ut styling synpunkt. De sitter inte så mycket styling på den förutom aeropak II vilket är en stor del av charmen enligt mig!

Jag hoppas på att få på lite godis på min bil till sommaren, mitt val fälgmässigt faller dock på Styling 135M Länk och inte BBS.

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Får väl hålla mej borta till börsen hag gått upp lika mycke till :-) För att vara träinredning så e den smakfull men jag e en sucker på aluminium å allt annat går bort.

Vad gäller fälgarna så tycker jag att du gör ett helt riktigt val, hur grymma som helst.

Ska bli kul å se lite nya bilder till våren/sommaren // CB.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.