|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Vet att det är svårt att få sig en vettig bild av bilen genom lite text och bilder men ungefär vad tror ni är ett vettigt pris för den där? tycker själv 48000 lät lite mycket? Går det att hitta fina e30 325/320 idagsläget? Hur ser en e30 325 ut invändigt ingen som har några bilder eller någon länk? | |
| Gå ner 10k i pris iallafall, den har varit utannonserad rätt länge den bilen. Det går ju hitta vettiga e36:or för 48k. Angående bilder så kan jag rekommendera "galleriet" här på sidan. | |
|
Ja jag vet att e36or är billiga nu men jag tycker inte alls dom är lika snygga... Sen hade jag en e36 325 91a i sommar den var ju rolig men dessa e36or har blivit för vanliga tycker iaf jag. Tycker den där röda e30n som jag pasta länk på var riktigt snygg? |
|
|
håller med om att den va snygg men ja priset va inte snyggt =) ge ett bud på 40k inte mer vad vore livet utan bimmer |
|
320-325 |
klockren bil ... är det nån som vet var man får tag på såm front och vad den heter likaså vad är det för vinge o kjolpaket o bakspoiler |
Gemini__ |
Kan intyga att det är en klockren 325iM -90. Min kompis var den föregående ägaren. Vill man ha en fin 325 E30 är det denna man skall köpa. Om nu inte denna ägare har åstadkommit ngn skada villsäga, tror dock inte det. Och det pris han begär torde inte vara några större svårigheter att få ut, med erfarenhet av de spekulanter min kompis hade att göra med. Men det e klart, kanske fel årstid att sälja nu. Kanske finns läge för ett klipp? Kan tillägga att denna bil har varit vinterkörd, inte för att det märks el. så men ägaren påstår som synes ngt helt annat. Han fick t.o.m. en uppsättning vinterdäck med vid köpet. Har påpekat det för honom vid ett tidigare tillfälle. Han blev skitsur när jag kom med sådana "lögner", som han påstod. Mvh: Thomas Länk |
|
Isåfall låter det ju som om killen försöker vara en bluffare påstår att de inte alls är vinterkörd... skickar inte ens med vinterdäck, utan vinterdäck borde man kunna pruta några tusen iaf... bilen är ju inte komplett ens? Vad innebär IM? I står för injection med m? m paket eller? Vad innebär detta paket? Har denna 325a AC? |
|
|
Om däcken nuddat snö under en kort period, är den vinterkörd då? :) Hur kollar man att en 14år gammal bil aldrig åkt en sväng på vintern? spelar detta någon roll? :-) |
|
|
Klart det inte spelar någon roll men han anser väl att den har mycket mindre rost om den inte är vinterkörd? Jag förstår mig inte på alla dessa annonsörer som påstår att deras bilar ej varit vinterkörda liksom det kan man inte med 100% säkerhet veta.... |
|
Gemini__ |
Jo, bilen är komplett även fast det inte skickas med några vinterdäck. Av den enkla anledningen att den bilen inte borde köras på vintern =) Min personliga åsikt! Var av ren principsak jag påpekade det för honom. Ang. vinterkörningen alltså. Tycker det är mycket dåligt att påstå en sak, som jag vet att han diktat upp. Ingen AC i denna bil. Mvh: Thomas Länk |
|
hade jag haft 38 k i näven hade den killen nvarit en bil fattigare ;) Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
|
jag har 38 tusen och är ute efter en bil men jag tror knappast killen släpper den för 38 tusen? Gemini__ vill du inte berätta vad din polare sålde pärlan för? |
|
Gemini__ |
Vaddå så du skulle ha prutat 10000:- el.? =) Mvh: Thomas Länk |
Gemini__ |
45000:- sålde han den för tillslut. Kommit överens om pris åallt, då ringer det en som bjuder 50000:- på studs, skulle komma och hämta den omgående. Saken var bara den att då hade de som bjöd 45000:- redan börjat åka från Stockholm till honom. Lite taskigt att avböja deras bud när de hade kommit överens per tel, så han höll sitt ord och sålde bilen till dem. Mvh: Thomas Länk |
Gemini__ |
Detta var i slutet av förra sommaren om jag inte missminner mig... Länk |
|
hur går en e30 325im jämför med en e36 325i 91? menar det skiljer väl ca 20 hästar? |
|
|
I mina ögon så är det ett riktigt rövarpris. Hade aldrig betalat så mycket för en E30 med 15 000 mil på mätaren (M3 undantagen) oavsett hur fin den varit! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
håller lite med kalle där att den e dyr o att de e dyrt med e30 dom e ju "gamla" men visst mig gör de inget som ev. ska sälja min 320im touring =) vad vore livet utan bimmer |
|
735 |
Känns ju sjysst att ha pressening på bilen. Inte en repa..... |
|
Host...! - Överpris sa Bill. - Överpris sa Bull... Men man skall aldrig säga aldrig! Rätt vad det är, kommer det någon som inte har riktig koll på prisbilden och blir "förälskad" i bilen... Presenningen reagerade jag med på. Den kanske är "repfri" nu, men hur ser den ut till våren...? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
48kkr för en 325 E30 anno 1990. Det kanske går att kränga sådana för dessa priser, verkar ju som diskuterats tidigare en ganska stor "E30-maffia" som avgudar denna modell på detta forum och är beredd att betala vad-som-helst för ett fint ex, några exemplen finns ju i denna tråd. Allt över 25 anser jag är rena rånet för denna bil. I Tyskland är dessa "nästan gratis" mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.