AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.180

varningsblinkers fenomenet!

Mi
474
Milhouse
E36 323 Compact -99
E91 320D -08
hej alla!
jag måste bara fråga!
jag vet inte hur många gångar jag varit ute med min lilla kärra och lyckats sätta på varningsblinkers av misstag. jag sitter där med ena handen på ratten och andra med ett stadigt gräpp rund växelspaken.. sen lyckas jag alltid slappna av på något skumt sätt med handleden så den glider ner på varningsblinkers-knappen.. sen e det fullt disco.. är det bara jag som har så tråkigt med min 316? eller för klen handled? eller lyckas ni med?

va bara tvungen att fråga!!
:D
Visa användare
62
Disabledd
318i e36 -91
Haha men hur lyckas man åstadkomma nåt sånt, den är ju miltals (iaf. en decimenter. minst) ifrån växelspaken! Haha.
Funderar på att sätta varningsblinkersen på ratten via en NOS liknande trigger/avtryckare.. Vore fränt. ;)

---
If I can't take my BMW with me to HEAVEN, I'll rather drive it to HELL.
Mi
474
Milhouse
E36 323 Compact -99
E91 320D -08
hahha! en trigger! haha
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Nej faktiskt inte :-) min 316 var manuell men det skramlade ALLTID lite om knoppen så om jag släppte greppet så lät det. Det är faktiskt så att jag fortfarande sitter å håller i knoppen fast jag bytt både bil och till automat.

Vanans makt är stark :-)

Men tycker som Disabledd att det är nog lite väl långt ner till kanppen för att det borde vara ett problem.

Skaffa armstöd så borde problemet vara ur världen :-)

// CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
Jag erkänner... I början när jag hade min bil så brukade jag lyckas med detta, av någon anledning nästan bara när jag körde i en rondell! Men nu har jag faktiskt lyckats lära mig att låta bli varningsblinkersknappen.

:)
Mi
474
Milhouse
E36 323 Compact -99
E91 320D -08
ofan! där har vi en till! vet jag att jag inte är enssam i alla fall!
och det där med att hålla i spaken på en automat tycker jag låter helt naturligt.. man kan ju inte köra runt med 10 i 2 gräppet hela livet :D

ha en trevlig helg!

MVH
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
He He.. När jag bytt efrån E34 till E#& var det ständigt varningsblink i början...

...BMWLundqvist....
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
E36 ska de va

...BMWLundqvist....
Co
987
Codriver
325i Coupé -92
lundqvist: Det gisk att räkna ut att det var E36 E#& var ju lite kul... ;-)
bj
105
bjornnl
316i -93
Koppla en Frankenstein-stömbrytare till den istället så kanske det inte händer lika ofta. =D
Visa användare
654
Adrenalin
323i A -98 Touring
Milhouse: Det sorgliga e att jag har ett armstöd som jag knappt använder :-) men det börjar bli bättre nu, kan faktiskt släppa taget ibland (får väl gå i terapi om det inte blir bättre):-) // CB.

Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.