|
|
|
|---|---|
-BeeMWe- |
Vit 520 84a, kaross 26000 mil, motor bytt vet inte miltal på denna. Motorn fladdrar i tomgång 2000-500 dör inte Kylaren duger till utfyllnad nånstans, medföljer en bättre beg Batteriet slut Läcker olja ned på kopplingen Bromsarna troligen slut, stått i 5 år, troligen fastrostad handbroms då denna låg i Huven totalsönderrostad, behöver bytas Lite smårost i dörrar och skärmkanter jag bjöd 2 papp det tycker jag var snällt? |
|
-500 kr... :=) Vad tänker du göra med den? |
|
-BeeMWe- |
Hm vet inte, kanske försöka få igenom bes och ha som bil när jag inte har något annat att åka i. Har andra funderingar på att renovera den också. Kan vara kul på BMWträffarna. Tror iförsig inte det blir någon affär, ägaren verkade tro det var guld han sålde, tyckte den stod bra där den stod för 2 papp. |
| 2000 kr var mycket snällt. | |
|
nästan lite i överkant, det är ju trots allt en hel del att göra på den. men visst kan den bli fin med en smula kärlek och lite slantar Fikaträff i Umeå 7:e feb. Be there Länk |
|
-BeeMWe- |
Haha skjut mig, köper den i helgen för 4 papp. Dock går jag inte i förlust om jag skulle få för mig att göra mig av med den, sommar och vnterdäck för en tusing styck, sälja motor och låda, skärmar och sen har vi skrotningspremien :) Aja e man E28 skadat så e man. |
| Köpte min 528i -84 för 500 kronor. avställd och skuren motor, annars i rätt bra skick. 3000 för en 3.5l motor och den har gått som en klocka sen dess :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.