AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
867

M3 speglar till 330 Ci Coupé E46

Sa
3
Samster
330Ci Coupé -02
Tjena!

Jag har tänkt köpa m3 speglarna till min 330. Det jag undrar är vad jag behöver tänka på inför ett köp?

Alltså behöver jag köpa något extra tillbehör för att få speglarna att funka på min bil?
Jag ringde BMW och sa att jag hade planer på att köpa M3 speglarna och undrade om jag behövde något extra tillbehör inför ett sådant köp. Han började babbla om något med automatiska uppfällbara grejer och att man var tvungen att beställa extra kablar etc... jag svarade att jag inte hade el uppfällbara speglar, jag frågade om det fanns annat jag skulle tänka på och han sa att det kunde bli fel på elektroniken och man blir tvungen att lämna in bilen hos mekaniker för att fixa allt och att det skulle kosta ca 10.000 kr.
Hej och välkommen till forumet, du har ställt en ganska vanlig fråga som går att hitta via sökfunktionen. Länk

Här är en tråd där dina frågor skall besvaras:
Länk

Om du inte har powerfold på dina backspeglar så är de bara att köpa m3 speglar utan powerfold vilket finns(kan du hälsa din bmwhandlare) Du kan få part number av mig om han e envis.

BMWCS Syd #05392
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
Länk
Sa
3
Samster
330Ci Coupé -02
Tack för informationen wendtan!

Då kanske man ska slå till på dom i alla fall.
Så här snyggt är det...;–)

Länk
Sa
3
Samster
330Ci Coupé -02
ufo Köpte du bilen med speglarna på eller köpte du till dom efteråt?
Om ja, var det svårt att sätta dom på plats?
Köpte den med speglarna på...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.