|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vem säljer såna? nån som har koll på det? gärna med röd/orange-bakgrundsbelysn (BMW-likt!) ? Finns det digitala mätare,typ led/diodljus..? | |
|
det finns väl i stort sett turbo trycks mätare i alla dess former, analoga, digitala, dioder, gula, gröna, svarta, röda you name it! åk till en trimma firma i närheten eller kolla på nätet efter någon. i´m not driving too fast... ...i´m just flying too low! |
|
| VDO:s färger är väldigt BMW lika | |
|
Det är Biltemas oxå ;) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Har du temas i din? =) Att styla en volvo 240 är som att sminka en gris.. |
|
Bmw ludde |
Tror inte biltema har turbotrycksmätare.... Mvh Ludde Länk |
| Det har dom visst. | |
Bmw ludde |
Kallar ni detta turbotrycksmätare eller ? Länk Mvh Ludde Länk |
| Visar inte den max rött vid +-0 bar? Har aldrig sett någon graderad turbomätare på Biltema iaf. | |
|
nopp dom har inte laddtrycksmätare. dom har bara en mästre som visar vakum. inte samma sak.. Problemet med problemet är inte problemet det är lösningen på problemet som är problemet hum? |
|
| Då mindes jag fel. Finns riktigt snikiga för ca 200 spänn på dom flesta bildelsbutiker iaf. | |
| Då mindes jag fel. Finns riktigt snikiga för ca 200 spänn på dom flesta bildelsbutiker iaf. | |
|
Här fanns det saker! Länk (Kombiinstrument DG206) Lite overkill för en turbo-rookie som jag men läcker var den! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.