|
|
|
|---|---|
|
Frågat innan här och fick då svaret att dimljusen inte behövde fungera för att få igenom bilen i besiktningen. Men nu säger folk att bak måste det fungera... Någon som vet hur det verkligen ligger till? Oavsett så kommer jag att fixa till det men vet inte om jag hinner in med bilen till verkstad innan besiktning. | |
|
se här sa "vårt ASB-orakel" Jesperado förra veckan: Länk Så det torde vara så att dimljus bakkrävs för att typa in bilen som helbilsgodkänd men funktionen kontroleras inte Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Dimbaklyktan behöver INTE fungera vid en kontrollbesiktning! Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
| Efter ett snabbt samtal till Bilprovningen, dock kändes väntetiden inte särskilt snabb, så fick jag svaret att dimljusen inte behövde fungera! Nu skall det ju fixas ändå, men jag vet inte om jag hinner med innan besiktningen. | |
|
Varför ringde du till bilprovningen när du redan fått (samma) svar från dem redan i denna tråd genom Jeppe (som jobbar på bilprovningen)? Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.