|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det går att köpa nya framskärmar till E-12 1972-81 ?? BMW borde väl ha men de kostar väl massor där !! Finns det någon firma som säljer ekonomiplåt till dessa gamla fina e-12'or... Billy B-10 | |
|
Alltså vart man kan köpa i så fall..... Billy B-10 |
|
|
Är det verkligen ingen e-12 ägare som vet ?? Eller har bytt ?? Billy B-10 |
|
|
Har för mig att det fanns en firma i Danmark som gjorde plåtdelar. Dessa såldes bl a via firmor som säljer billack. Ska kolla lite mer-återkommer. FAF |
|
|
Bra , tack ..... Billy B-10 |
|
|
Finns på BMW.. Nya Skärmar till en E-28 kostar ca950:- så dyrt är ju inte det iaf. Micke Länk |
|
|
Jo , jag vet att det finns på bmw , med de är dyra där... Säkert dyrare än till e-28... Billy B-10 |
|
|
Här är det Länk FAF |
|
|
OK , tack för länken... Kan man beställa från dom eller ??? De kör med postorder ?? (menade jag).... Billy B-10 / E-12 |
|
|
under "kontakt" på hemsidan finns det tel till Malmö, kolla med dom. FAF |
|
|
OK,,, tack.. E-12 Billy B-10 |
|
|
Gå in till en vanlig biltillbehörsfirma, de kan säkert beställa pirat skärmar till e12'an. Piratskärmar finns det iaf gott om eftersom en biltillbehörsfirma beställde fel åt mig så jag fick e12 i stället för e28 skärmar... Mvh ///Jonas M535'an Länk |
|
|
ok... Är det bra kvalitet på dessa "pirat" skärmar ?? Och kommer du ihåg vad den kostade (fel beställningen)... E-12 Billy B-10 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.