|
|
|
|---|---|
| Går det att lättlastbils regga en 318TDS? Om ja, vet nån vad skatten blir då? Förresten, nån som vet hur många hk det är i en sån? | |
Lars Jakobsson |
Japp...det går...tror skatten på min 325:a blir runt 800:- Så det borde bli nått liknande för dig. |
| 90 vilda hk är det väl... | |
Lars Jakobsson |
Skiljer det verkligen så mycket mellan 318 och 325? Hoppsan... Jörgen...köp en 325:a...ett hett tips..min har 180 nu...och kommer till sommaren ha runt 220-230 ....redan nu åker man ifrån allt vad bensin 325 och 328 heter...+ att det är mycket billigare :) |
| Är det nån skillnad på 325 TDS och TD? | |
Lars Jakobsson |
Bra fråga...det undrar jag med ;) Men tror det är bara är hur man säger det... |
| S i Tds står för intercooler + högre effektuttag. | |
| Det är ju synd att dislarna är så dåligt upptagna i modell guiden 325:an finns ju inte alls. Lars Jakobsson: hur många hk är det orginal i 325:an? Har du en sedan? | |
Lars Jakobsson |
Japp...mkt synd... Orginal tror jag det ska vara runt 150-160...och ja...jag har en sedan...men den har ett ganska speciellt utseende för att vara en diesel...minst sagt...;) |
| kan ma se den nånstans? :) | |
Lars Jakobsson |
Ligger inte på nätet...men har du msn? |
Lars Jakobsson |
Men du...om du kommer från Umeå så borde du veta vilken det är...Det är Car Fashions fd. Demo bil.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.