|
|
|
|---|---|
|
Hallojs, Snart är det vår (optimist!) och pengar ska läggas på bilen :) Jag kommer försöka hålla bilen såpass stilren som möjligt utanpå och endast ett M-paket kommer sättas på. Och så har vi det här med blinkers... Bilen är fortfarande utrustad med orginal oranga blinkers vilka jag själv tycker passar rätt bra till färgen på lacken ("lichtgelb metallic") - men står och funderar på om inte vita skulle passa bättre? För att bestämma mig skulle jag uppskatta era åsikter? (Bilen ligger i galleriet, checka via min användarprofil) | |
| oranga är mycket snyggare! | |
|
Jag skulle lätt köpa vita blinkers till den ifall de hade varit min skönhet det kommer bli mkt snyggare lycka till BMW ÄR STABILT SOM FAN |
|
|
Tack för tipsen! Nu har jag 50/50 att gå på ;) Får också för mig att bilen blir mer stilren med vita, men vem vet... |
|
|
Vita helt klart. =) Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Vita helt klart. =) Ny bild 18 Jan- Länk |
|
|
Efter en stunds fundering: vita! Din färg gör sig rätt bra med båda alternativen. Det är större skillnad på vissa andra färger, som t ex blå kulörer, där jag definitivt tycker att vita blinkers är att föredra. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Väger över rätt tungt, ska köpa en blinkerssats till fronten på BMW i Solna och testa hur det ser ut. (Maxad's bil här på forumet ser jävligt bra ut med vita faktiskt!) Blir jag inte nöjd är det inte SÅ många kronor jag torskar, och de går ju alltid att sälja. Johan B: Håller absolut med dig! Vita blinkers hade suttit på sen dag 1 om bilen haft en annan färg. |
|
|
Vita! Behövde inte så mycket fundering. IBland är det snyggast med orange, men i detta fall är vita att föredra. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
| Vita. Testa hur det ser ut i Photoshop! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.