|
|
|
|---|---|
|
328i Touring -95, Import -99, 14000mil, komplett servicebok från tiden i tyskland upp till 8000mil (privat servad i Sverige sen), AC, 17" M-kontur, ej skinn, all el + all annan vanlig utrustning. Går kanonfint och inga anmärkningar på besiktningar. Vad tror ni, är den svårsåld eftersom den inte är servad på bok de sista 6000milen i Sverige? (Kanske man kan kompensera detta med lite bättre pris...) Funderar på att byta bil efter nyår... | |
| Jag tror på 150'. Så länge din privata mekare har skött den enligt boken och den går fint behöver det inte vara några problems, men detta kan ju skrämma ev. spekulanter. | |
|
Tror på ca 120' +-5% //Marin Får åka en skitig Golf-92 nu:-( |
|
|
Är inne på Marins linje med.... Simon |
|
|
Glömde läs-glasögonen... Import var det alltså, då tror jag snarare på 130-135, max. |
|
|
Jag funderade faktiskt på att begära runt 115-120' (för sen ska det väl prutas lite också som vanligt), så då kanske det inte är något fantasi pris jag tänkt mig i alla fall. |
|
|
En kompis köpte nyligen en 328 touring-96 för 130 papp, som gått 12500mil kanonskick, så du borde få 120. Roger. |
|
Bengt-Magnus W |
Jag köpte min för 125. Skinn, ac mm. 1 ägare. Kartoffeln und Sauerkraut -Jawohl!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.