AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
645

auto motor & sport

..i deras senaste nummer testar dem en 645Ci..ni som är intresserade av den ska verkligen läsa...fick mkt beröm med citat som "v8:an är ett mästerverk" osv osv =)
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Står mycket kul i den, bla om gummans kusins GT3RS:))
Fick den som julkort före jul.
645 är en ruggigt läcker skapelse, nog den snyggast sedan
M635 E24
Råkade prenumerera på AMS i 5 nummer så fick man en original nyckelring 5 från BMW :))

///MVH Hasso
Länk
Säger du det Hasso? Jag fick en nyckelring "3".. Fin liten sak!
=D
Repotaget var bra! 645Ci är mycket mycket vacker, men M6:an lär ge den klåda, både i prestanda och utseende synpunkt.
Dessutom lär den ge mig ännu mer klåda när det gäller priset.

/Anton
Dom stryker den medhårs i nya Teknikens Värld...
Jag har börjat spara...
Hasso: dålig affär!!, 26 nummer AMS gav en ny DVD lagom innan jul att avnjuta BMWfilms serie kort filmer av kända regisörer..

645 yes please! tar verkligen upp arvet från 3.0, 635, 850 en fin tradition med GT vagnar
(undrar när 928ans efterföljare kommer från Zuffenhausen.....)

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
GM: DVD har jag edan som jag "inte använder" men nyckelringen var fin:)) kostade bara 280 spänn el nåt sånt ink 5 nummer av AMS som jag inte tycker är så där värst :))

///MVH Hasso
Länk
jag med iof... den är man prylbög så är man..... Nyckelringarna (2 st) gav jag 169 000:- för ( fick iof en 523iAT med "på köpet"....*S*)

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Ni är lyckliga ni som fick nyckelringar och dvd spelare,tog nyss en 4 nummers prenumeration på TV och fick en för liten fleecetröja på "köpet" så nu springer pojken (7år)om kring med en på tok för stor Teknikens värld-tröja.
Jag fick världshistoriens minsta plånbok när jag tog en pren. på TV. Man får plats med en tjuga ungefär...
Lika liten som ett kreditkort...
Såg fn så mycket större ut i reklamen!
Beställde en pren på AMS tre ggr skulle få nån form av reseväckarklocka men fick nån loppisklocka designad av Lill-Lövis "mannen som inte kunde vinna"
Alltså dom andra 2 ggr var efter samtal till kundtjänst att denna gång skall det bli rätt...
Sen gav jag upp...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.