|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet? Länk | |
|
ZxD: Ställde samma fråga för ett tag sen.... Länk ps.snygg bil du har nu när man har sett bilder:)) |
|
| en här :)....bilen ser nice ut robban, vi får mötas upp i götet till våren du jag o imola ;) | |
|
Blagge: Ovanlig färg men dig har jag inte sett mycket i gbg. Får en Mcoupe göra sällskap vid eventuell träff kanske? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Mbolo: inga problem :) Kör inte bilen så ofta har den bara för att cruisa :))))....men vi får väl ordna nån träff till våren när det börjar bli lite varmare ;) |
|
|
Får man lov att vara med då I dont drive fast But i fly low |
|
|
Det skulle alltså innebära att 80% av alla deltagare skulle vara 25 år och yngre.. Ojdå.. Kanske kan vara vettigt att mötas på diskret plats med andra ord, kan sticka en del i ögonen antar jag om man cruisar runt kopparmärra :) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Inkluderade naturligtvis Starre i ovanstående resonemang, men samtidigt kanske han inte är intresserad av sthlm- gbg bara för en träff. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| Hehe, man hittar alltid Blagge vid Götaplatsen på helgerna ;) | |
|
mbolo: Lite långt att åka om man inte har ärenden i byn men om man det kommer upp ett datum så att man kan planera så är det inte helt omöjligt. Antar att Ni tänkte ha träffen under sommaren?då min bil står och vilar ett tag till..... ZxD: Sorry om vi gled ifrån din fråga och jag är lika intresserade som du i frågan. |
|
|
Starre: kul! Ska försöka ta mig upp till sthlm i sommar med, och vore kul om det kunde planeras i samband med träff.. ZxD: har frågat runt lite på olika amerikanska trådar, besked bör komma snart förhoppningsvis. Någon specifik färg eller kombo du undrar specifikt över? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: Är oxså intresserade som du kasnke vet:))vore trevligt att veta: 1.Hur många sv-sålda M3E46 resp import 2.Andelen SMG/Man 3.Om man kan söka info om hur många av en resp kombination vore det trevligt oxså. /starre |
|
|
OK, följande har jag hittat. tyävrr inte särskilt precis info, men i alla fall en början.. vet att vägverket hjälper till med sådana här siffor, men de tar ut en rätt saftig avgift om man inte har kontakter. Kanske någon som har det? The US M3 sales is approximately 40% of the Worldwide sales. Worldwide M3 sales: 2002 - 24 000 M3 2001 - 15 000 M3 US M3 sales: 2003 - 8 000 M3 2002 - 9 400 M3 2001 - 5 800 M3 M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
mbolo: Okej alltid en början.... Har ett vagt minne av att det fanns en kille på siten som jobbade där om du finns där ute hör av dig/Tack |
|
| Imola: jag bjuder på det :)))) | |
|
Många E46 M3 runt Göteborg. Man kanske skulle ta sig upp en sväng så fort värmen börjar komma igång... Ett annat alternativ är ju att så många som möjligt kunde cruisa ner till första Malmö-träffen. Synd att en del bor lite för långt bort.=( MVH / Jacob |
|
| malmö träffen när | |
|
Se här för mer information om träffen --> Länk /Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.