AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
36.971

Intresse för en Z-träff i Stockholm?

Sida 6 av 6
z3
1.388
z3mpower
123d coupe -09
X3 2,5i -07
Ja Tack ThaMaztr och alla andra för en trevlig dag, f*n vad tiden gick! måste haft kul.
Ser fram mot lite bilder så man kan visa sin andra hälft vad man gjort hela dagen.
Snacka om att det kryllade av Z:or på Ekerö i dag och det fortsatte även när jag kom hem. Tog en liten promenad med tjejen och då kom en svart M coupe med röd svart inredning och AC-avgasrör körande på granngatan.

Z3MPOWER
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Efter det här så lär det inte vara så svårt att få ihop fler träffar. Dessutom hittade jag ju småvägar hela vägen till eskilstuna på hemvägen :-)....Löper istort sett parallelt med e20 så det blev ingen omväg heller! Så jag ser fram emot nästa träff!

/B
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Masten: Du har mail, mina bilder från idag!

/Caspar
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
Masten: Mailet studsade, hade zippat ihop alla bilder = 23Mb, Du hade någon gräns.. Langar över en CD i veckan ihop med stereogrejerna.

/Caspar
Jag håller på för fullt med att skala ner bilderna jag tog samt retuschera bort regnumren från våra Z:or. Har dock två smakprov att erbjuda tills vidare:

1: Caspar utövar sittställning á la Volvo-raggare: Länk :D

2: Lätt bisarr bild på bilarna: Länk (likheter med konstinstallationen i USA med gamla Cadillacs nerstuckna i marken? :)

Håll till godo!

/Masten
Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden
ThaMaztr: kan man få lägga upp sina bilder hos dig? (om det går bra i vilken storlek vill du ha dom) ?

/Cronor
cronor: Visst kan jag lägga upp dem! :) Du får gärna förminska dem till 640*480, då blir de inte alltför tunga att ladda för de som sitter med modem.

/Masten
Hej!
ok masten nu var ja klar här.... vart vill du ha det skickat? till adressen som är registrerad här?
filen blev 10,5 mb stor, är det för stort?

hur blev filmen föresten?
skulle va kul me en snabbspolande film på när vi försökte ställa upp bilarna i kilen hehe=)

/Cronor
Hmm, jag tror min mailbox bara rymmer max 5 MB :/ Du har inte ICQ eller MSN så att du kan skicka där?

Filmen ser bra ut, det lilla jag tittat på den, det lär dock ta någon vecka innan den är färdigklippt. Men den som väntar på något gott...! ;)

/Masten
MSN funkar nog bäst tror jag, har inte använt ICQ på år...
om du ger mig din adress så skickar ja över filen!=)
cronor: Min MSN-adress är så ful att den inte lämpar sig i skrift ;) Jag la till dig på min lista, använde den adress som du angivit i din profil!

Nu ligger mina och jonasjonas bilder online! Finns att beskåda här: Länk

/Masten
fan att man missade de där asså =(

//Svebba
- Jag är schnell !
Mer bilder. ---> Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Aaah va synd att jag missade träffen. =´(
Hade feber och hade ont i halsen och jag gissade att cronor inte skulle vara så sugen på att åka uppcabbat? ;o)

Ny bild 16april-
Länk
tack för en fin träff! det var superkul! antagligen trevligaste BMW träff jag har varit på! mera av sånt!
Ännu mera bilder: Länk
Plåtat av cronor, jonasjonas och mig.

/Masten
Bl
46
Bluesman
Z3 1,8 -97
Jag kan inte mer en hålla med alla föregående talare! Ett väldigt trevligt arr och många fina bilar! Roligt att det blev så många fina bilder tagna också! Nu börja det bli dags att spana efter större cylindervolym tror jag.. :o) men kul att representera den lilla motorn också.
The bluesman

Bluesman
Masten, vill du ha mina bilder oxå? inte så många dock, batteriet dog ju mitt i fotningen:-(
Gärna det Tomas! Maila över dem bara, har plats för 15 MB på mailkontot. Ska bli kul att se bilderna min kompis tog på din bil när vi körde!

/Masten
Starre öser på med fler bilder ---> Länk

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.