|
Sida 5 av 6
|
|
|---|---|
|
ThaMaztr: Kanske kommer förbi i X5:an i stället då, den är ju också lite grann i entusiastutförande (väntar dock även där på lite prylar -- bl.a. sportavgassystem och elektronisk nivåregleringsmodul...). Z3c 4 ever!: Jodå, BB jobbar för fullt med den. Dock inte deras fel att det blev så ont om tid, det beror som sagt främst på struliga leveranser av tredjepartsprodukter. Just nu känns det som om siktet är inställt på slutet av nästa vecka i stället. (Synd, har ju missat hela april när det varit sådant kalasväder :-( Emm |
|
|
ThaMaztr: Kanske kommer förbi med X5:an i stället då, den är ju också lite "entusiastaktig" (väntar dock även där fortfarande in lite prylar, bl.a. sportavgassystem och elektronisk nivåregleringsmodul...). Z3c 4 ever!: Jodå, BB jobbar för fullt med den. Dock inte deras fel att det blev så ont om tid, det beror mest på struliga tredjepartsleverantörer som inte kan hålla vad de lovar när det gäller leveranstider (har väntat två månader på en del prylar...). Synd bara att man missat hela april när det varit sådant kanonväder, nu blir det väl en regnig maj bara för det (siktar alltså på att hämta ut bilen i slutet av nästa vecka i stället)... Emm |
|
|
Hoppsan! Jag trodde första inlägget försvann när det inte kom med på förra sidan -- jag såg inte att det hamnade på sidan efter, därav det dubbla inlägget... Sorry! :-S |
|
|
TheMaztr: Kommer troligtvis i båda Z'orna. Tjejen kommer från ett annat håll, så vi sammanstrålar på plats och dyka upp med traktorn går ju inte för sig... Vi kanske låter 2,8an stå i Brostugan under resten av turen, eller kanske någon klåfingrad X- / M-ägare vill köra runt den?!?!.. Iallafall så anmäler jag: Ina, Z3 2,8 Roadster - 97. :-) /Caspar |
|
| Emm: kanske nåt til dig? annar lånar jag gärna den för en solig weekend :-) | |
| Starre: visst bodde du på norra sidan? | |
|
Z3c 4 ever!: Yes, bor Västerort du kanske kan ställer upp:)))? |
|
|
om inte tjejen åker med så självklart! men jag kan inte garantera förän jag kollat med henne. antagligen vill hon inte följa med för det ville hon inte nån gång innan...maila mig ditt nummer så hör jag av mig när jag vet. P.S som du minns så är jag inte så bra på att passa tider så det kan bli en liten försenning på morgonen :-) |
|
|
Starre: Du kan åka med mig om du vill. Kastar dock in samma reservation som Z3c 4 ever, skulle nu tjejen få för sig att vilja följa med så.... chansen är dock rätt liten (han har ju aldrig haft lust tidigare). Vad har hänt med M3:an? omlackering efter blästrad front eller? /Z3MPOWER |
|
|
Mulig jeg også kommer en liten sväng! ;) |
|
|
Z3c: Jag hyr ju ut 2,8an under sommaren, men bara till folk som jag vet har något sånär bilvett. Så vill Du lufta frillan är det bara att säga till. Juli är uppbokad redan (fr midsommar) /Caspar |
|
|
Lite mulet just nu, men det ser lovande ut för dagen. :-) Länk /Caspar |
|
|
Toppentrevligt allihopa!! Masten: Tackar för ett bra arrangemang, tyvärr måste vi göra om allting för Du stod 20cm för långt fram i pyramiden!! :-) Jag har tyvärr ingenstans att lägga upp bilderna så jag skickar dem till Mattias för utläggning /Caspar |
|
|
Tack för en trevlig bildag med solsken och underbar natur, mina bilder är skickade till Mike Olsson site. |
|
|
Får tacka "Matzr" för en kul träff! Får inte heller glömma att tacka vädergudarna för att det blev Perfekt roadster-väder! Ska fixa ur bilderna ur kameran å försöka hitta nånstans att lägga upp dom... /Cronor |
|
|
tack till alla som var med på träffen och spesiellt till Masten som höll i arrangemanget.... toppen träff, ser fram emot fler träffar samt bilder från denna .... MVH . kicki. |
|
|
Tack till alla er som kom, det var riktigt trevligt! :D Jag har aldrig arrangerat någon träff själv tidigare men jag tyckte det gick bra ändå :) Har runt 20 minuter film att klippa nu, och dessutom drygt 100 bilder som jag själv tog. Känns som om det blir uppesittarkväll, hehe... Caspar: Jag kände på mig att något inte var riktigt rätt där ;) Jag föreslår att vi kör en ny träff precis före midsommar, vad sägs om det? /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Caspar: Glömde ju tacka dig för att du ledde karavanen flera gånger! :D /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Tyckte också det var kul, även fast jag inte har en Z. De bilder jag knäppte är skickade till Masten. | |
|
Tyvärr inte närvarande, men jag lovar att bättra mig! :) Säg till om du behöver plats för bilder/filmer Maztr! /eFx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.