|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
wolv.. glöm det :) /eFx |
|
|
Z3c: Okej, vi kör på kl. 12! Bara jag som gillar att vara uppe med tuppen? ;) /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Masten: du studerar ju (eller jobbar du på KTH??), hur kan du då vara så morgonpigg?? Studietiden var ju den period i livet man gillade att sova mest!!! /B |
|
|
Beppo: Haha, jag är visserligen en morgontrött student i vanliga fall, men när det gäller att stiga upp tidigt för att ta sig till något bilrelaterat, då är det inga problem att gå upp! :D /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| tha maztr: nu när både datum och tid är fastspikade och vi har en tidig preliminer lista på deltagare kanske dags att posta en tråd i träff forumet oxå? | |
|
Z3c: Fixat! Länk /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
såg på möterforumet att det är nu 17 bilar anmälda plus eventuelly krokodil. Nån som har koll på hur vädret kommer vara? |
|
|
Z3c 4 ever!: Det kanske kommer flera outsiders:))) |
|
Mr Hamann |
En AC Schnitzer M3:a lär joina oss från E-town. // Mr Hamann |
|
starre: om du backar in i en vägg ordentligt så ser även din bil ut som en M coupe :-) visst, alla är ju välkomna! vi blir ju bara glada om ni vill beundra vår skönheter och vi vill ju se era bemers oxå! |
|
| ajdå, såg i andra forumet att det är redan över 20 bilar anmälda till 1MAJ! kul! ser verkligen fram emot det! | |
Thomas Wadsten |
Hej, Jag hänger oxå på. både lördag och söndag går bra. brostugan är en bra mötesplats |
Thomas Wadsten |
jag hänger på både lör. och sön går bra väl mött thomas |
|
Thomas Wadsten: Trevligt, du är välkommen! Tycker dock det räcker med träff en av dagarna ;) Lördag 1 maj kl. 12! /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| goda väder utsiket för mötet 1 maj från BBC wheather: sunny, 1012mB, 14C, 43% air humidity, 4mph nothern wind | |
|
Kommer tyvärr inte, har en del saker som jag inte hinner få färdiga på min bil till 1:a Maj så jag avvaktar tills jag blir klar. Förhoppningsvis inom 2-3 veckor. Tråkigt men man får väl gilla läget. Mvh Henrik |
|
|
Jag fick just besked från min BMW-handlare att de tyvärr inte hinner få min bil klar tills på lördag. En olycklig kombination av (primärt) försenade leveranser från olika leverantörer i USA och Tyskland, samt (sekundärt) mycket att göra hos handlaren... Trist -- jag som såg fram emot att få visa upp pärlan, förmodligen den enda S54:an i Sverige (i alla fall i detta utförande*)... Emm -- * Länk |
|
|
Emm: Det var tråkigt :( Du kan inte komma förbi med X5:an då? starre kör ju M3 dit så du slipper skämmas för att du inte åker Z3 för dagen ;) Jag har för övrigt ringt till Värdshus Väringsgården på Ekerö och bokat bord för cirka 25 personer kl. 13 på lördag. /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| har du bilen kvar hos BB ? jag ska vara där imorgon med mina f***banade c-lås. | |
|
ThaMaztr: Kan ev inte komma med M3.....men det kanske finns någon vänlig själ som man kan haka på?????????? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.