AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
36.970

Intresse för en Z-träff i Stockholm?

Sida 4 av 6
eF
900
eFx
520d Touring -09
wolv.. glöm det :)

/eFx
Z3c: Okej, vi kör på kl. 12!

Bara jag som gillar att vara uppe med tuppen? ;)

/Masten
Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden
Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Masten: du studerar ju (eller jobbar du på KTH??), hur kan du då vara så morgonpigg??
Studietiden var ju den period i livet man gillade att sova mest!!!

/B
Beppo: Haha, jag är visserligen en morgontrött student i vanliga fall, men när det gäller att stiga upp tidigt för att ta sig till något bilrelaterat, då är det inga problem att gå upp! :D

/Masten
tha maztr: nu när både datum och tid är fastspikade och vi har en tidig preliminer lista på deltagare kanske dags att posta en tråd i träff forumet oxå?
Z3c: Fixat! Länk

/Masten
såg på möterforumet att det är nu 17 bilar anmälda plus eventuelly krokodil.

Nån som har koll på hur vädret kommer vara?
Z3c 4 ever!:

Det kanske kommer flera outsiders:)))
Mr Hamann
En AC Schnitzer M3:a lär joina oss från E-town.

// Mr Hamann
starre: om du backar in i en vägg ordentligt så ser även din bil ut som en M coupe :-)
visst, alla är ju välkomna! vi blir ju bara glada om ni vill beundra vår skönheter och vi vill ju se era bemers oxå!
ajdå, såg i andra forumet att det är redan över 20 bilar anmälda till 1MAJ! kul! ser verkligen fram emot det!
Thomas Wadsten
Hej,

Jag hänger oxå på.

både lördag och söndag går bra.

brostugan är en bra mötesplats
Thomas Wadsten
jag hänger på

både lör. och sön går bra

väl mött

thomas

Thomas Wadsten: Trevligt, du är välkommen! Tycker dock det räcker med träff en av dagarna ;) Lördag 1 maj kl. 12!

/Masten
goda väder utsiket för mötet 1 maj från BBC wheather: sunny, 1012mB, 14C, 43% air humidity, 4mph nothern wind
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Kommer tyvärr inte, har en del saker som jag inte hinner få färdiga på min bil till 1:a Maj så jag avvaktar tills jag blir klar. Förhoppningsvis inom 2-3 veckor. Tråkigt men man får väl gilla läget.

Mvh Henrik
Em
215
Emm
M3 Coupé -05 (svart/svart)
S6 Avant -07 (svart/svart)
Jag fick just besked från min BMW-handlare att de tyvärr inte hinner få min bil klar tills på lördag. En olycklig kombination av (primärt) försenade leveranser från olika leverantörer i USA och Tyskland, samt (sekundärt) mycket att göra hos handlaren... Trist -- jag som såg fram emot att få visa upp pärlan, förmodligen den enda S54:an i Sverige (i alla fall i detta utförande*)...

Emm

--
* Länk
Emm: Det var tråkigt :( Du kan inte komma förbi med X5:an då? starre kör ju M3 dit så du slipper skämmas för att du inte åker Z3 för dagen ;)

Jag har för övrigt ringt till Värdshus Väringsgården på Ekerö och bokat bord för cirka 25 personer kl. 13 på lördag.

/Masten
har du bilen kvar hos BB ? jag ska vara där imorgon med mina f***banade c-lås.
ThaMaztr:

Kan ev inte komma med M3.....men det kanske finns någon vänlig själ som man kan haka på??????????
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.