|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
| welcome back! vilken bil dyker upp vid brostugan? | |
|
M'en såklart!!! Tyvärr med skadad front efter en att en idiot till Opel brakade in i bilen för att sticka 3 dagar senare.. Han är numera polisanmäld!! /Caspar |
|
|
Jag kommer (om det inte snöar) ! / Mattias |
|
|
Jag kommer också! Men jag får nog parkera på sidan om i år.... ;) /eFx |
|
|
eFx: 140K och 2,8an är Din!! :-) /Caspar |
|
|
Caspar; 2,8:a? Efter att man själv haft en M? Ämmen för 140K och vi pratar affär! ;) /eFx |
|
Jocke.B |
Klart man är sugen! Frågan är bara om man orkar köra 65 mil på en dag? Jocke.B |
|
Få se nu om jag fått rätt datum här, är det alltså den 1:a Maj som gäller??? Jag kommer oavsett dag! (om jag inte är upptagen). /Z3MPOWER |
|
|
z3mpower: 1:a maj är det som gäller. Inget drickande på valborgsmässoafton m.a.o. ;) En liten önskan från mig som en av de ansvariga för träffen: Skulle ni alla vilja lägga upp er profil på sajten i min signatur? Direktlänk: Länk (om ni som jag inte vill uppge ert efternamn i rutan för detta så kan ni skriva in tre blanksteg). Efter att ni lagt upp er profil går ni in på "Events"-sidan (direktlänk: Länk ), klickar på den röda rutan för 1:a maj, och sedan på "Register to attend". På det här sättet blir det lättare att se vilka som kommer på träffen! /Masten Lokal Administratör för svenska avdelningen på www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| en tanke på tidpunkten: eftersom det är trotts allt valborg dagen innan, kan inte träffen flyttas till eftermiddag? typ 13 eller 12? jag kommer i alla fall ha väldigt svårt att gå upp och vara vid brostugan kl 10 den dagen och jag kan tänka mig att många andra oxå.... | |
| Instämmer, kl. 12 el. 13 känns som en lämpligare tid, kl. 10 blir lite väl tidigt... | |
|
Det kan ju också vara lite jobbigt för dom som kommer långt ifrån. Jag röstar för 12, bra lunchtid. /PG |
|
|
eFx: Misstänkte att det var så, kom bara inte ihåg om det var pengar eller annat som gjorde att Du sålde och hellre en 2,8 än ingenting... 140K för M'en?? Jo, då skulle jag köpa en till bara för att det ser så bra ut... Jocke B: Körde ner till J-köping förra året på en träff, underbart med en Roadster om vädret är bra. ThaMaztr: Klockan 10 låter lite väl morgonpiggt?!? 12 eller 13 så det finns lite värme att gotta sig i. /Caspar |
|
|
12 är väl en bra kompromiss, ThaMaztr? eFx> du med dina Mabi kontakter kommer nog att blända oss med en 645Ci eller? |
|
|
en kort sammanställning från tidigare i tråden på dem som kommer: Z3-or Tha Maztr - Z3 2.8 Roadster Caspar - Z3 M Roadster TeddeJPM- Z3 3.0 Coupe Soda - Z3 2.8 Roadster Ironman - Z3 2.8 Roadster Pgr69 - Z3 M Roadster BlackZ3 - Z3 2.2 Roadster Estorilmongo - Z3 M Monster Coupe :-) Kicki - Z3 2.8 Coupe Z3Mpower - Z3 M Coupe Modano - Z3 Roadster MrHamann - Z3 M Coupe Beppo - Z3 M Roadster Björne - Z3 2.8 Coupe Z3c 4 ever - Z3 2.8ESS Coupe kanske : Jacko B - Z3 1.9 Roadster Z4-or vad händer med Z4-orna? Fanclub: Starre - E46 M SMG2 eFx - ...? ser rätt bra ut exakt en månad innan! ska vi enas om kl 12 så kan vi även posta om detta även i Träff-forumet? |
|
|
Caspar; Näe, där har jag inget att skylla på.. möjligen "mycket vill har mer". Z3C; Hehe, tjaa, vi får se vad det blir! Idag åker jag TT-Q, men inte så länge till hoppas jag. /eFx |
|
|
Maztr; Kan ju inte regga mig där, har ju faktiskt ingen säta längre.. =/ /eFx |
|
|
Z3c / EFx: Vilken Mabi är det som har 645'an?? Såg den ute på gatan häromdagen och har inte sett den hos Solna folket... BEHÖVER provköra!! Vilket säker kommer att kosta mig närmare millen sen..... /Caspar |
|
|
eFx: Skaffa en då! ;) /Andreas |
|
|
Caspar; Släng iväg ett mail till mig om du är seriöst intresserad av att hyra den. wolv; en vad? /eFx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.