|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
Hmm, personligen tycker jag nästan det är lite väl långt till Köping, men det är jag det. 12-13 mil enligt eniro.se... :/ Kan bli knivigt för min del iom att jag lånar bilen, såvida jag inte kan åka med någon annan. Vore naturligtvis skoj att åka dit och kolla på Kimmos bil, men jag upplever det som lite väl långt. Egentligen ska jag väl inte säga något eftersom flera andra Z-fanatiker här i tråden verka vara långväga besökare :) /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
modano |
kommer!! om jag har kvar roadstern... vilket jag hoppas... eller... tja 44mil är det värt, det tråkiga är att det är 44 mil hem sen... :( |
Mr Hamann |
Är det spikat datum ThaMaztr??? Måste planera med jobbet i så fall. // Mr Hamann |
|
Det är inte helt spikat än, har legat lågt ang. träffen på sistone. Kanske lördag 1 maj är att föredra trots allt, de allra flesta bör väl vara lediga från sina jobb då? Å andra sidan kanske somliga har ont i huvudet från valborgsmässoafton dagen innan (dock inte jag) :) Jag röstar på 1 maj iaf! /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
Mr Hamann |
Låter bra det! Bara fjortisar som får ont i huvudet! ;) // Mr Hamann |
|
1maj låter kanon! vilka kommer? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Det beror väl lite på vart vi ska ses....... /B |
|
|
Z3c: Då spikar vi det datumet! Vad gäller mötesplats så tycker jag vi kör Brostugan på Kärsön som på tidigare träffar. Lätt att hitta dit även för folk som inte är så bekanta med Stockholm! /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
|
Jag kommer garanterat. /Björne |
|
|
Z3c 4 ever! vågar man komma om man ställer sig vid sidan av som förra gången? |
|
Mr Hamann |
Jag kommer och du ska med Beppo. Vi ska eventuellt hämta upp en röd 2.8 Coupé i Strängnäs också. // Mr Hamann |
|
Count me in. |
|
|
starre: Du har ju varit VIP på våra tidigare Z-träffar i Stockholm så det är klart att du får komma nu också :) /Masten Bilarna: Länk Jag har CABstinens! |
|
|
Jag ska försöka komma med Kompressorn... Ska bygga system på den om knappt 2 veckor, håller på att tillverka bromsoksfästen + bells till skivorna nu, sen en del slang kvar, tänkte ev fsöka mappa lite fsiktigt påskhelgen... Vore kul att ses där den 1:a Maj...! Mvh Kimmen! |
|
|
[Z] Vårträff med Z-gänget [ ] Vara hemma och städa garaget [ ] 30 april [Z] 1 maj [ ] Utanför polishuset på Kungsholmen [Z] Utanför brostugan på Kärsön [Z] Kommer själv eller med en kamrat [ ] Kommer i sällskap med ett gäng civila trafikpoliser [ ] Kommer inte alls [ ] Z3 M Coupé i originalutförande [Z] Z3 M Coupé lätt modifierad [Z] Tycker det är kul med kryssrutor [ ] Har viktigare saker för mig än att sitta och skriva i denna tråd så här dags på kvällen :-) |
|
|
snyggt Emm ;) //Svebba - Jag är schnell ! |
|
|
Det verkar låvande! Så många som kommer redan 1,5 måndader innan!!! KUL |
|
|
såg nu på Z3 Magnus hemsida att han har en G-tech till salu. Vore det inte kul att vi som kommer till 1-May träffen delar på kostnaden (1200, fast han kanske get Z rabatt ;-)?) och mäter ut exakta värden på våra bilar under träffen? En G-tech ger värden som antal bhp, nM, ax 0-100, 402m osv med hjlp av GPS. Efter träffen skulle vi som var med på att dela kostnaden kunna skänka den till framtida Z klubb för framtida möten ? Hur låter det? Vi kommer vara runt 20-25 st så kostnaden per skalle är obefintlig men det kommer vara kul att få mätta bilarnas och förarnas krafter !! |
|
| Jag skall se om jag kan komma ihåg att ta med mig min G-Tech också. | |
|
Sent omsider vaknade även jag.. Låter toppen med en träff på Brostugan. Count me in!! /Caspar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.