AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
36.977

Intresse för en Z-träff i Stockholm?

Sida 1 av 6
Våren kommer nu närmare och närmare för var dag som går (kanske lite väl optimistiskt, men men ;). Tänkte höra om det finns intresse för en Z-träff här i Stockholm (Brostugan är en utmärkt mötesplats) om några månader, förslagsvis första helgen i maj? Vi hade ju två Z-träffar här i fjol, en 26 juni och en 1 september, mycket lyckade båda två. Att jag föreslår just första helgen i maj är dels för att det passar bäst för min egen del (som student har jag en massa tentor att tänka på veckorna innan), men också för att det brukar vara rätt varmt då.

Så, vad säger ni?

/Masten

"En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera"
Bl
342
Black Z3
Z8 -00
116i-04
jag är med om bilen blir inreggad redan då
Det låter som ett utmärkt förslag! bra med lite leadtime , vi hinner ordna en ordentlig träff. det förekommer intresse från västmanland (i en anna tråd) hur många av stockholmarna skulle kunna tänka sig en liten roadtrip på 10 mil?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

ki
124
kicki.
z3 coupé 2.8/ 99"

911/964 C4 91"
jag e med...( en roadtrip på 10 mil låter helt ok..!!! ),
ki
124
kicki.
z3 coupé 2.8/ 99"

911/964 C4 91"
eehhh..., och brostugan ligger ju fem minuter härifrån ,så det kan man bara inte undvika....-:))
Z3c 4 ever!:

Frågan är om man vågar komma den här gången oxså....om man parkerar lite sidan av dvs:))
starre: bara du vill vara med och utnyttja dina av resurser lite mer så får du komma!!! Vill minnas att i september var du lite ovillig att trycka ner gas pedalen i botten ;-)

____

eF
900
eFx
520d Touring -09
Kommer gärna! I vad vet jag dock inte.. :)

/eFx
so
1.077
soda
523 -00
325i cab M Technic
version 335 -92
325 -06
118D -09

Liten 20mila tripp är väl ok. Sign me up.

Mvh Henrik
Visa användare
847
pgr69
Z3 M Roadster -98
Audi A3 e-tron -15
Ford Focus 1.6 TDI -12
VW ID3 Max 1st
Kubota K008-3 0.7D -03
Kubota K7100 0.7D -88
Detta låter som en mycket bra idé! jag skriver in det i min kalender i alla fall så får jag hoppas att det inte kommer käppar i hjulen...

/PG
Mr Hamann
Jag vill gärna komma och visa vad jag kan göra med 265:orna! ;)

Jag hoppas bara inte att det blir lördagen den 8:e maj, söndagen den 9:e är dock no problemo! Helgen efter kanske det är ännu varmare! ;)

One estrorilblue M Coupe and one estrilblue M Roadster coming up! :)

// Mr Hamann
Mr Hamann: Första helgen i maj som jag föreslog är 1:a och 2:a, 2:a är kanske att föredra? Å andra sidan kan vi ha en gemensam demonstration för sänkta bensinpriser den 1:a :)

/Masten

Be
1.902
Beppo
M roadster -00
Tesla Model Y Performance - 24
Tesla Model 3 Performance - 21
Audi A3 1.8T - 03

Hellre då sänkta reservdelspriser :)

/B

Mr Hamann
ThaMaztr: Aha, I see, den helgen!? Men... DET BLIR JU PERFEKT! *glad*

Beppo: Då samåker vi! :)

*räknar dagarna*

// Mr Hamann
jag kanske också rullar förbi då :)

//Svebba
BMW Z Power
Te
19
TeddeJPM
Z3 Coupé -00
Jag kommer. Ser fram emot det redan!

/Tedde
lite långt för mig, tyvärr........annars hade jag gärna tittat förbi.

ThaMaztr: vi har god tid att ordna aktiviteter, vi bör höras om det snarast. Jag undrar bara om det finns nån i trakten dit Roadtrip ska gå som är villig att hjälpa till med arangemanget?

____

Z3c: Hmm, vart skulle roadtripen gå? Vi får höras om detaljerna via mail eller vid en eventuell meckarträff framöver.

/Masten

det snackades ju i en annan tråd om Köping...? starta med fika vid brostugan vid 10 , en timma och 10 mil senare lunch och aktiviteter i Köping och hemåt runt 4 ?
Det ligger ju oxå nära Z3 täta Linköping och inte så värst långt ifrån Z3 metropolen Jönköping ;-) man kanske skulle kunna satsa på en riksträff med huvudattraktion: besök hos Kimmos bygge ? Ferrita ligger där också…

____

Mr Hamann
Z3c 4 ever: Jag bor i Eskilstuna, Köping ligger 3-4 mil norr om Eskilstuna. Linköping ligger 14-15 mil söder om Eskilstuna, så de ligger inte nära varandra. Förvörigt är det 30 mil mellan Eskilstuna och Jönköping.

// Mr Hamann
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.