AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
800

Vilka websidor är bäst för att sälja bilen?

Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Vilka websidor tycker ni är bäst? Även tidningar är intressant och veta.
Mvh
Marin
-BeeMWe-
blocket.se absolut lättast. Aldrig sålt en bil via annan sida.

På Blocket fick jag en intressent på bilen efter 26h, bilen såldes till den samme två dagar senare. Får väl ses som hyffsat? På autopower ringde EN intresserad under annonstiden.

Annars har jag goda erfarenheter av Sydsvenska Dagbladet (gäller skåne). Man når drygt 1miljon människor i södra sverige även sådana som inte surfar så mycket. Har även hört detsamma från vänner till mig.

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918
La
469
Larsa10
518i -81 E12
Kan bara instämma med föregående inlägg, Blocket är väldigt bra.

/Larsa
Insämmer Blocket är överlägset, Finnmer var också bra men nu har aftonbladet.se slutat sammarbeta med dem så... Det skadar ju inte att sätta in annons där det är gratis typ motorbörsen, bilannonser.se o.s.v
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
paaman, motorbörsen gratis ? hur gör man då ? Jag betalar 160 kr för en stor annons, 100 kr för en liten..
-Daniel-
det finns hur många gratissidor som helst är du intresserad så kan jag kasta upp länkar till dom

men det blir nog aldrig samma resultat som blocket den är som sagt bäst

och så tror jag folk tar annonserna på lite mer allvar på sidor där det kostar att lägga in dom

det är säkert många som bara kastar in en annons på gratissidor på sin bil för att känna av marknaden lite för att se vad man kan få för den senare
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Tycker bara att sökmotorn på blocket suger.
Det är svagt att man inte kan begränsa sitt sökande bättre. Priset bör definitivt vara med som vilkor.
Bilannonser.se tycker jag är väldigt lättsökt och bra sida, men frågan är hur många det är som söker i den.
//Marin
Tidningen har väl skapligt många läsare, annonsen kommer ju in i tidningen gratis med bild. Varför bara annonsera på internet? Tekniken värld, Vi bilägare m.m har ju gratis annonsering ofta med bild.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.