|
|
|
|---|---|
| Mitt högra bromsok har gått sönder på bilen å det finns inga 528:or att få tag i ..passar 520 bromsok på 528? | |
| Det är inte riktigt samma ok, men man kan få dit det. Men du har exakt samma ok på 535 och på 6serien. Om du inte hittar ok så renovera upp ditt egen...eller rättare sagt oken då man bör göra vid per axel. | |
| Jo men grejen e den att jag har renoverat upp det ...men kolven hänger sig ute ändå,,,returen tillbaka fungerar inte osm den ska ..så den ligger emot å bilen drar åt höger å bromsen blir varm...men 535:ans ok passar då..för ett sånt kan jag få tag i... | |
| samma bromsar på 3,5 som 2,8... men har du bytt gummi slangen? är den dålig så kan den funka som en backventil...Rör sig oket lätt, går kolven lätt? | |
| nä gummi slangen har jag inte bytt... han som satte på oket sa att kolven gick tillbaka som den skulel men sen när jag körde hem så hängde den sig igen...fast inet liak mycket som från börja...oket vet jag inet omd et rör sig lätt.men tillbaka till slangen..om den e kass kan det då göra att returen inet blir bra..för det kom nu när det blev kaltt å den ståt på rep en tre veckor.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.