|
|
|
|---|---|
| Vilken har störst bagageutrymme? | |
| Vilka årsmodeller har du i åtanke...? | |
|
Vågar nog påstå att 5-serien har större bagageutrymme. BMW:n är längre och bredare. A/S4 är mer i storleksklass 3-serie. ___ Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
|
Skall tillägga att jag avser E39 och senaste Audimodellen i mitt inlägg! ___ Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
| Har iof inga siffror men med tanke på att Audin fortfarande är "den lilla" kombin och mer är i storlek med 3-serien så BÖR 5-serien vara en hel del större på det området. | |
|
Information från Audis site ger 705x1025x1000 (HxLxB) på en A/S4, 5-serien vet jag inte. ___ Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
| Förlåt, jag menade Audi 100 Avant och BMW 525 Touring, båda är 93:or. Vilken är störst? | |
|
Skulle vilja påstå att 100:an (C4-karossen) är märkbart större invändigt, speciellt när det gäller baksätet. Bagageutrummet Touring vs Avant vet jag dock inget om. Är det en S4 är det inte helt omöjligt att Quattrobakaxeln snor lite bagageutrymme, så verkar det vara i min sedan. Kanske annan lösning med golvet i Avanterna. Sex på alla fyra, roligast så! |
|
|
Köp en Volvo 745 om du ska plats, dessutom är den snyggare än bmw kombin. |
|
|
LO528: påstår du att volvo 745 är snyggare än Bmw touring? både e34 och e39?? nu skämtar du! Visst är volvo 745 bra bil och bra laståsna det kan jag hålla med. men både e34 och e39 är snyggare. volvon känns 80-talet som en kartong ask MvH Bmw 4-ever |
|
| Hehe, ja inte kan man kalla volvo 745 (eller 740 för den delen) för snygg. Det är en av de få bilar jag hatat sedan jag såg dem först gången... | |
|
Smaken e som baken ;) /Manray/ |
|
|
Vad får du om du sätter dit 4hjul på en 1liters mjölkpaket?? Jo,en Volvo 740 =)) 0km/h - Ventilsmatter 4sek |
|
|
Tror inte att S4 avant har mindre bagage än 100 avant. Det var iaf inget jag la märke till på vår S4 avant -92. För övrigt en jäkligt rolig bil, går som f-n när turbon kommer och det gör den ganska tidigt! //Thorssa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.