|
|
|
|---|---|
|
jag gick i måndags och tog ut 73000kr till den m3an som finns på autopower och tänkte att killen måste vara rubbad som säljer den så billigt. När jag pratade med honom på telefon sa han att bilen hade 2 lackskador en på tak och en på motorhuv. Skadorna skulle vara stora som en femma ungefär. Ingen rost skulle det vara. Motorn skulle vara i toppskick. Han hade haft den inne på bmw och det fanns bra ifylld service bok. När jag kommer dit efter att ha köpt 4 vinterdäck till den och sedan kört upp till stockholm från växjö och ser det. Hela bilen behöver omlackering och det var rost på många ställen. Bilen startade inte först även om han sa att han hade haft den igång dan innan. Svartrök spottade den ut när den väl var igång. Plåtskador lite här och där men värst var vänster framskärm där den var krockad och det fattades en färgbit på 7*8 cm. Det luktade död katt i hela bilen. Krockad kofångare både fram och bak. När han mötte mig vid en närliggande mack så har han reg.nr. NASTY1.....ja och för detta körde jag 90 mil. Tack för att jag fick använda forumet för att avreagera mig lite det känns lite bättre nu iallafall. OBS! passa er för snubben han är ett stort skämt!!!!! | |
| Verkligen pinsamt att folk tror de kan lura på andra vad som helst, speciellt BMW bilar. Med tanke på att de flesta BMW ägarna vet vad de betalar för och speciellt en M3 E30 som är en raritet, kommer man för att köpa en sådan vet man vad det handlar om och tar inte vad som helst. Kanske tror säljaren att om han kan lura folk att köra långt för att köpa "objektet" så köper de iallafall hur den än ser ut pga att de just kört så långt. Verkligen pinsam människa den där Nasty1. Jag tycker det är helt rätt att skriva av sig om detta, man måste ju hjälpa andra att inte begå detta misstag, men det är klart det finns kanske dem som ser detta som ett klipp och gillar att hålla på och renovera :-) | |
| sånna människor borde inte få äga så fina bilar. borde finnas en till variant av körkort, typ B-mw körkort som bara kan fås genom att gå igenom ett test av ens kärlek till bimmers. | |
| den var ju importerad oxå! Men det som retar mig mest var att jag körde fast på parkeringen utanför hans garage. Han står och tittar utan att hjälpa till. Jag stor i minst en timme och försökte ta mig loss. Han vägrade hjälpa till. Han återkomm senare och försökte sälja den 8000kr billigare. precis innan har han stått framför mig och sagt att det äör hans ögonsten och det bär emot att sälja den. Och att det inte gick att pruta en krona för att det redan var så billigt. SKITSNACK!!!! | |
|
läste i ett av dina andra inlägg att du ville ha en m3 e30 att arbeta på.. NASTY1 lät ju som ett bra ex i d fallet ;D. kanske lite dyrt då ;). är för övrigt grymt avundsjuk på att du har inte bara en utan TVÅ m3 e30! jag har ju inte en enda.. orättvist. |
|
|
Tråkigt som fasen. Jag skulle dock aldrig åka 90 mil utan att se bilder på objektet... |
|
|
haha fy fläsk! egentligen borde du ha köpt bilen bara så den hade fått en ägare som bryr sig! |
|
|
jag fick se bilder men dom var ifrån samma dag som import och sen dess har han hunnit förstöra den ganska mycket. jag hade gärna köpt den och pillat lite med men jag tar gärna en som har någon framtid...och inte kostar mer än bilen att renovera |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.