|
|
|
|---|---|
|
Det finns en färg som heter Nagarosilber, men jag vet inte hur den ser ut. Kan någon länka till en bild med den färgen? Gärna på fälg eller bil. Jag har nämligen fått nys om att 15" kryssekerfälgarna som monterades som extra utrustning på E30 fanns att få i denna kulör. Färgkoden ska vara 243. Jag vet även att åtminstone M3 E30 Evo2 kunde får med denna lack. Vore kul att se hur färgen ser ut. Har en ide om att detta, Länk kan vara det jag söker, kan någon bekräfta det? /Anton | |
|
Gammal tråd :D Men jag kan iaf bekräfta att det är Nogaro/Nagarosilver(osäker på stavning) färg på centrumet på fälgen du länkar till. Det är en väldigt grå nyans! Mvh, Kalle ________ Bilarna: Länk |
|
|
Ahh perfekt, segskalle. ;-) Nu behöver jag bara köpa mig en E30 och en uppsättning krysseker så jag äntligen kan få fälgarna lackade i denna utsökta kulör.. :-D /Anton |
|
|
Anton: Jag har ett par sånna fälgar, 17" som säljas,,,du kanske kan börja med dem, sedan köpa dig bilen! ;O) ,,, jag vet inte vart du hittade bilden, men lika bra att fråga om det är okej att jag använder den bilden för en annons? Jag vet inte vad dem heter, så inte hittat bild på nätet, och har ingen vidare digitalkamera,, mobilen är inge vidare. |
|
|
ExHonda, Det är olagligt att använda bilden utan upphovsrättshavarens godkännande. Anton har inte upphovsrätt till bilden i fråga, och det framgår heller inte vem som har det... alltså får du inte använda den. Någon i din bekantskapskrets har säkert en bra digitalkamera du kan få låna! Mvh, Kalle ________ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.