|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, det kan ju vara en bra idé. Tror säkert att du kan annonsera den för t.ex 36-39k och sedan räkna med få ca 30-33k för den om du har tid att invänta rätt köpare. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
|
25´ för en e36 320? Är inte det väldigt billig? undrar... Mvh Mohsen |
|
|
Är den nedlackad? Finns de sterio? Har du bilder på den? vinge?vita blinkers? Mvh Mohsen |
|
nicke72 |
Hej! cdspelare finns, inga bilder även ingen d-kamera ingen vinge men vita blinkers sidan-fram ej bak, jag lovar den går nästan som en ny 320i och är mkt välvårdad |
nicke72 |
Hej igen! Fick även med nya s-däck på så gott som nya org aluf + att v-däcken på plåtfälgarna är också så gott som nya Men som sakt var är på jagt efter en bmw med lite klös i. mvh |
nicke72 |
Hej! har fått ett bud på 30,000 är de ett bra pris för lite el, för mkt Mvh |
|
Jag ser det så här: Du kanske kan få lite mera om du väntar men å andra sidan så har du ju bestämt dig för att sälja och tar du inte detta bud så finns alltid risken att ngt pajar imorgon som kostar skjortan o vips så har all ev. förtjänst på denna bil försvunnit. Mitt råd är alltså att du ska ta budet på 30k. Mvh Jens BMW CS # 5080 |
|
nicke72 |
ok! de blir nog så. Mvh |
|
Hejsan! Nicke72: Hur gick det med bilen sen? Vill du fortfarande ha en bil med klös i? Är den till Salu? Du har mail! Mvh Mohsen |
|
|
Mohsen: Du är nog lite sent ute, Nicke72 har nog redan bytt bort sin 320 mot en 328 som också redan är såld. Kolla historien om 328an i denna tråd -> Länk --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.