|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vilken röd färg på denna 328 //M ? Länk | |
|
Dålig bild, jag gissar på "Hellrot"... Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
Njuren |
Imola? BMW - i nöd och lust |
|
Brokatrot? ;-) Två bilar är fler än en.. |
|
|
MEN...hallå! ;) Gissar på Hellrot jag också...men blev osäker, fanns Imola 1997 ? /Klas |
|
|
Brilliantrot kanske? Den har iaf jag och den där bilen var väldigt snarlik... --- If I can't take my BMW with me to HEAVEN, I'll rather drive it to HELL. |
|
|
Tippar hellrot. Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
hellrot -- fjalar |
|
|
Väldig lik min M3:a som är Hellrot: Länk Jens |
|
|
välputsad Hellrot säger jag "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
| Hellrot. Samma färg som min tidigare bil. | |
| Hellrot säger jag med. | |
|
Då slänger jag in Mugellorot bara för skojs skull! (Imola/Imola II kom väl inte förrän -99?) ___ BMW CS #5221 |
|
|
MrMarsupilami Är din M3 till salu? |
|
|
Vilken respons! Ska titta på den bilen idag, får väl kika på lappen i motorrummet, men jag är nu ganska säker på Hellrot! Tack för hjälpen! Sani...du har nog rätt på Imola, den kom senare. Det är nog Hellrot som är den mest "Ferrariröda" av färgerna! |
|
|
pistolas; Du har mail. mosse; Skulle vara kul att höra om hur bilen såg ut IRL. Hur var t ex skicket på färgen? Jag har fått intrycket av att Hellrot är en mycket tålig färg för att vara röd. De flesta röda bilar bleknar snabbt men min Hellrot M3 har klarat sig bra. Den formligen glöder i jämförelse med andra röda bilar. Jens |
|
|
Mr Marsipan Även du har mail :) |
|
|
Hellrot! Min tidigare Hellrot M3: Länk /Wille |
|
|
WilleW; Jag har redan länkat till min bil :) Jens |
|
|
MrMarsupilami: Jag såg det, din bild är bättre :) /Wille |
|
|
WilleW; Äsch, nu ska vi inte vara såna. Din bild är också fin :) Nåt nytt på KW-fronten? Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.