AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.732

Någon som varit och kollat på denna?

Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Innan jag åker från Göteborg tänkte jag kolla efter info/synpunkter på denna 740iA "Individual" på Danderyds Bil:

www.danderydsbil.se

(Kan tyvärr ej länka till bilen direkt)

Alla synpunkter välkomna! Ex ang milen - är 18900 mil "i mesta laget"?...

___
BMW CS #5221
Länk: Länk
Visa användare
3.753
Sani
Tack, T.P. !

___
BMW CS #5221
Paap Reeder
Hej!
Är inte 120´ lité väl drygt för en 96:a??

MVH /// Paap R
sk
252
skinkan
M3 cab 98
535 dam-sport touring 07
bmw 645 cab 12v
730 95 e38
3,0cs 72
Sani. färgen och utrustningen är helt ok(enligt mig)milen verkar ju rimliga och s-bok följde ju oxå.120 på firma låter väll någelunda bra med tanke på att det går ju alltid att pruta en 10:a minst på en firma.rekomenderar verkligen en 7:a helt underbara att köra..
Ras.mus
Plus att du ju får ett halvårs garanti! Det är inte att förglömma på en sådan bil, du märker snart om växellåda osv är på gång...
Visa användare
3.753
Sani
Paap Reeder;
uppskattar synpunkten; men måste nog tycka att om den billigaste (fr.o.m. 4,4l-motorn) skiten på marknaden kostar typ 90', och de dyrare uppåt det dubbla; är 120 minus prut ett OK pris för en förmodat hyfsat fräsch bil?

___
BMW CS #5221
Ser fin ut på bild iaf. Synd att den saknar TV/Navi. Som sagt prut en 10'a så är priset ok tycker jag.
Individual?...lacken bara eller?

// Lazze
Länk
wa
2.348
wadel
E39 520i 1998
E38 728ia 1998
E36 316i 1993
köp ingen med individual lack om du inte får en verifierad färgkod på köpet.

blir bara problem om du får stenskott/p-skada och skall lacka om.
även om bilen har helförsäkring har inte försäkringsbolagen samma färgseende som vanliga människor , tyvärr.

Arguing on the internet is like Special Olympics - Even if You win You´re still RETARDED !
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Steptronicen ska tydligen inte ha plastkuleproblemet iaf

Att få miltalet verifierat på BMW kostar småpengar...

Mvh
Visa användare
3.753
Sani
rob_t_j72;

Detta med att verifiera miltalen har jag läst mycket om här på forumet, men varje gång jag vänt mig till BMW (både Gbg och Sthlm) är de helt ovetande om detta!?...
Vem skall man kontakta och hur skall man presentera sitt ärende? Är det chassinumret som gäller?

Ang lacken hade jag väl gärna avstått, även om det nu är en individual. Blågrönlilasvart är väl sådäär...
Tacka vet jag Nachtblau ex.

___
BMW CS #5221
Vill inte Bmw kolla upp miltalet på bilar?

Har själv fått det på två st olika ställen ( Novation uppsala och bmw group i sthlm ). Det enda jag behövde fråga var om jag kunde få reda på om bilens miltal stämde.

Ny bild 18 Jan-
Länk
Vet inte något om bilens skick, men jag åkte förbi där (då stängt) och tittade på bilen, den ser iaf fräsch ut. Lacken uppfattas som nästan helt svart med en liten liten blånyans.
Efter M-test + kontroll av mätarställning kan det vara läge att förhandla om priset. (som redan nu är ganska ok tycker jag).

// Lazze
Länk
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Sani: Har faktiskt aldrig gjort det i Sverige, men det är chassinr. de går på sas. Borde ju inte vara några problem? BMW blir bara konstigare och konstigare...

Mvh
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Den här Länk eller Länk verkar ju finnas närmre dig...

Mvh
I beg-testet av 5-serien i senaste AMS så nämns det där med kontroll av antal mil, och om jag minns rätt står det att det kostar runt 300 kronor att få gjort hos BMW.

Sani, Robert Pihlblad (Försäljningschef i Solna) refereras det till ett antal gånger i AMS' begtest, kanske de fått uppgifterna om detta också från honom ? Hans mailadress och telenummer finns på www.stockholm.bmw.se

Lycka till.
Visa användare
3.753
Sani
rob_t_j72;

tack, men den första har gått via Millons bil (say no more) och den andra...ja, inga vita blinkers, inga bilder på inredningen (varför?), 4.0 motor, den ser trist ut, helt enkelt!...

bmw320i;
Detta visste jag inte - kanon! Tack för tipset.

Skall faktiskt kolla på en Lexus LS400 -93:a också...dom begär 99kkr och den verkar fräsch på bilderna. Undrar vilken som ger mest komfort och kvalité? (Om man nu bara håller sig till de egenskaperna)

__
BMW CS #5221
Ho
94
Honkies
Bmw 325i - 93
Var och tittade på bilar hos både Neyas bilar och Millons tyckte för det första att allt var mycket underligt förstod knappt svenska och alla bilar hade gått "lite" så jag bestämde mig för att åka därifrån..

By Honkies the one and only =)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.