|
|
|
|---|---|
|
God eftermiddag! Detta inlägg platsar garanterat på ngn position i "höjden av lathet"-rankningen men jag slipper tömma bilen en extra gång om ngn vet benämningen på dessa lampor (till E34T); Bakblinkers Nummerplåtsbelysningen Backlampor (har för mig att dem var samma som blinkers:en) Stor tack på förhand! | |
|
Blinkers och backlampor är till 99% 12V 21W BA15S, till nummerplåten vet jag inte, 5W-lampor av nåt slag bör det vara. Allt bör stå i din instruktionsbok. FP |
|
|
Kollade i boken och där står bara Wattalet, inte ett ord om någon benämning så det blir nog att pilla ut en lampa och kolla vad som står på dom. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Det där med nrplåtsbelysningen är knepig. Har 2 ggr köpt fel. De som de säljer på tex B-tema eller micro eller ClaesO mfl, 5w lite avlånga historier fungerar inte. De är typ 0,1cm för korta på varje sida. Det är rätt modell enligt papprena men de passar faan inte. *BAWORAK* |
|
|
På tex OKQ8 har dom listor över vilka lampor som behövs på olika ställen till de flesta bilar. Har alltid blivit rätt för mig med hjälp av dom. Bör finnas även på andra försäljningsställen. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.