AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.451

Vacker inredning i E36 M3 i galleriet!

Måste bara uppmärksamma denna inredning från en E36 M3 SMG från galleriet. Det var en av de absolut vackraste inredningar jag sett i en E36 Länk

Blir lite småavis faktiskt och för första gången ångrar jag lite att jag inte köpte en M3:a med skinn.

Jens
32
1.213
328-Johan
BMW 323i Coupé M -98
Verkligen läcker! Jag hade föredragit svart där det normalt är svart i dörren, det blir lixom _lite_mycket_ hasselnöt känns det som... Men snygg färg e det i mina ögon! En kille var och tittade på min GT i somras, han hade en... bostongrön?¿ 3,2:a med "naturläder", lite brunare än saffran. Oerhört läckert.
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Detdär var riktigt orgastiskt. Skrämmande läckert. Mer elit-individual åt folket!
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Denna tycker jag personligen är ur-läcker..

Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Måste man smörja in bilen med sololja bara för att man bor på solkusten !!!??? :))

Skämt åsido, men det ser lite väl "halt" ut. Rätt snyggt men ja, äh jag vet inte riktigt... Har svårt att bestämma mig om det där är en kombination jag skulle stå ut med.
M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Jag tycker personligen att svart läder är snyggast...men de var också läckert...ovanligt att se sånna inredningar i coupen.

///M3
Jag har en mörkljus-lila m3 inredning i min bil . den lirar kanonbra med färgen på bilen.. hehe induvidual!!
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
MAXEY:
Har du någon bild på din mörkljuslila inredning? Låter intressant.
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Blir det mellanlila, då eller?... :-)

___
BMW CS #5221
Sehr lecker!

Mvh,
Kalle
_____

Länk
Jemej; Nu blir jag alldeles till mig i trasorna!!! Det var nog den mest ultimata kombinationen jag sett i en e36, BRG + naturläder. Tycker nästan GT-bilarna skulle haft naturläder egentligen... fast det kanske är lite sportigare med alcantara/skinn...

Jens
Ja har tyvärr inga bra bilder just nu. men de ska ja ta tag i så ska ni få se!!!
Å hur får ja ut dem här du ja har ju ngen sida, utan de ligger då ju i mina dokument??
Bl
41
Black Sheep
M3-SMG-97
325-TD-94
En
Får tacke för di fine orden om min inredning. Den gör sig faktiskt ännu bättre ut i verklighet, än på bild.
Har för det mesta av alla som sett den fått bara höra gooooa komentarer om färgerna innuti, och är såklart nöjd själv me.

Problemet uppstår såklart med en sån här special färg, när såna som inte kan skilja på mitt o ditt, och ger sig in i bilen genom fönstret för 2 månader sen, och bara roffar åt sig nackstöden till "vader" sätena.
Efter mycket telefon och mail, med BMW utan någon riktig hjälp här i Spanien, Så kontaktade jag den jag köpt bilen av, och vips med BMW i Tyskland kunde dom efter 8-12 veckor (llåång väntetid-forfarande) såklart leverera 2 nya, till en kostnad om 2900:-, men vad gör man inte, bilen känns inte hel utan de fina sport stols nackstöden, som de hette på BMW språk.(jag föredrar amerikanarnas benämning VADER SEATS)

Hur som helst
Kör försiktigt.

Black Sheep
Bl
41
Black Sheep
M3-SMG-97
325-TD-94
Kolla oxså dessa länkar
På engelska, men väldigt intresanta om SMG

Länk

och

Länk
Bl
41
Black Sheep
M3-SMG-97
325-TD-94
sorry
desssa länkar skulle in under annan rubrik

ursäkta
Där talar vi helläder! Vackert!

Här är helläder på en B8 (men då även på instrumentpanel och alla andra ställen som baksidan av stolar etc)

Länk
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
MrMarsupilami:

Kul att du gillade den !! Håller som bäst på att
bearbeta sambon om ett ev köp..
Finns den kvar till våren så vete f*n

Dessutom hade den ju SMG och det har varit ett krav
från hennes sida ända sedan vi sålde vår tidigare
M3 Limo 98- SMG, frågan är väl bara om barnvagnen
går in i en cab ;-)
ja har även en rosalila m3.inredning som ja har haft i till vissa event!! ja tycke d e kul med färger som sticker ut. hehe e till salu för övrigt.
Gustav; Har tittat på de bilderna förut, skulle gärna syna den inredningen på nära håll. Ligger helt klart på topp-5-listan över e36-inredningar!

Jemej; Lycka till med övertalningen!! Den bilen är verkligen unik så du skulle göra hela BMW-Sverige en stor tjänst om du importerade den :)

Jens
Mr
497
Mr Vanos
BMW 335i LCI Cab -12
Hade vart kul o sett Volleder på en M3:a E36 ingen som har nån bild på det???

Herr Ober, ein Autobahn bitte!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.