|
|
|
|---|---|
|
Gjorde en sökning på Google i jakt efter konstnären Roy Liechtenstein. Detr visar sig att gubben gillade BMW. verkar som om han har satt lite pregel på den groov stylade 320 från 1977: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! | |
haimaul |
Frank Stellas Batmobile-CSL från året innan är inte heller att leka med. Fin BMW-tradition det här med att låta konstnärer gå loss på bilar: Länk Pinsam fråga, men hur gör man en länk...? Har sökt på det i forumet men inte hittat =) Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
aj, jag har m,issat att detta är en tradition. typiskt att Warhol skulle roffa åt sig en M1. Jag gillar Penc (Z1) och Kayama (M5 E34) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
haimaul |
Eller Holzers sportvagnsprototyp från 1999 (vad heter den, f.ö.?), bara med texten "PROTECT ME FROM WHAT I WANT". Passar bra på den kärran... Och jag visste tydligen hur man gjorde en länk i alla fall... Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
|
Z3c...> Messerschmidt jag vet men: Det är en 535´a o inte M5´a:-) *BAWORAK* |
|
|
Sportvagnen kallas V12 LMR. För övrigt kan man skaffa sig en egen samling av Art Cars: Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Hm, länken funkade inget vidare, men jag gör ett nytt försök: Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Äsch, inte den heller! Prova den här länken istället, klicka på "Art Cars" i överkanten: Länk "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.