|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| The STig är ju ganska kort så det blir ju inte så svårt att lista ut om de e samma.... | |
D-diddy |
Behöver man kommentera kvällens program.... TOPPKLASS. jag räknade till 3 BMW-inslag :D M3-CSL, M1- M3 M5, och tillsist Z4... "The unattainable is invariably attractive" |
|
Jo tack!, så mycket tid som bmw fick i kväll så kan man väl bara vara glad! Jag tror att det blir ett sommarhus på Isle of man nån gång i framtiden :D /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| var det den där delen när dem testade z4 mot boxter och s2000 | |
|
Det var ett MYCKET trevligt program igår måste man ju säga. mvh Larsa |
|
|
jag nästan grät av lycka, de lovordade både M3 CSL och M3 och M5! att det finns någon pessimistisk motorjournalist som tycker att BMW är bra! fast Z4 hade ju inte bästa varvet, men man kan kanske skylla på att The White Stig inte är uppvärmd än? *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
|
f#n.. jag missade det! satt på tråkig middag.. går det i repris? |
|
|
hittade inget i kanal 5 tablå men hittade detta med Jeremy Clarkson Lördag: 14:30 Clarksons vrålåk Brittisk motorserie från 2003. Programledaren Jeremy Clarkson har testat de mest spännande bilnyheterna från 2003. Och han har inte brytt sig om bensinförbrukning, pålitlighet, burkhållare och liknande klokheter utan bara koncentrerat sig på det som gör att han tycker det är sjukt roligt att köra bil. Några av de spännande leksakerna är Bentley Continental GT, Rolls Royce Phantom, Aston Martin DB7, Porsche GT3 och Lamborghini Gallardo. Originaltitel: Clarkson: Shoot Out. Del 1/3. |
|
| top gear går på 3+ ... dansk kanal | |
|
F-n missade det ! Värkar inte som det går i repris hellre.. Får väl försöka leta upp på DC eller nåt.. Top Gear S3E02 är det iallafall --> Länk "Bilar jag ägt/äger: 325 + 325 - max laglig hastighet = 540. vill ha!" Mvh Eivind |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.