|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
|
Tackar för det! Motorjournalen har betydligt högre kvalitet. ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
Håller med dig Magnus M. Men jag tycker även att motorjournalen håller en ganska låg klass, tycker dom som jobbar där verkar ointresserade av det dom gör. Tycker bättre om "mera motor" i tv4+. Men det är ju tyvärr bara repriser :-). |
|
|
Håller absolut inte med. Motorjournalen är ju passionerad på gränsen till knäpp. Framför allt Joppe gör ju geni-TV när han är som bäst. Såg ni Top Gear i måndags? Helt underbart! Dels sågningarna av volvo V70 R och inte minst Opel Signum, samt samtalet med skådespelaren (glömt vad han heter) där Jeremy säger att "Henrik Ibsen var framstående förare i Formel Ford. " Bara att komma på en sån sak... My Bimmer is my mistress |
|
| Topgear har ju verkligen lyckats. De får tydligen människor att bli mer eller mindre upprörda över deras uttalanden. Så ska det vara, det ska inte vara den snälla modellen där alla blir någolunda nöjda över vad som sägs. Glöm inte att det är proffs som jobbat med bilar i många år och vet säkerligen vad de talar om. Han kan såga en BMW modelle för att sedan prisa en annan BMW modell. Inget bilmärke har gjort 100% rätt genom hela deras modeller. Titta och njut istället för att sura. | |
|
Nu har jag sett första avsnittet av Motorjournalen och jag ger det bra betyg. Jag tycker att MJ håller hög klass som vanligt. ---- Premiär av nya Motorjournalen måndag 16:e kl.20:00 |
|
|
Hehe, hade varit kul om du (Doggeli) totalsågat MJ. Då hade jag blivit förvånad... :-) /Micke |
|
| skönt att höra att MJ snart är tillbaka!!! | |
|
Top Gear är tillbaka på Kanal 5. Måndagar 20:00. |
|
|
Är det någon som har sett topgear avsnittet när tiff provkör M3 e46????? Det är så himla bra...Främst slutet...... Värt en titt för er som inte sett det. Stefan_J BMW 325ix -87 |
|
| Äntligen är Topgear tillbaka! Jag tycket kanal 5 ska satsa på detta program istället för Motorjournalen. Håller mkt högre klass och så slipper man Joppe :)) | |
| Slipper Joppe?? Han är ju stencool!! Mer Joppe åt folket! :-) | |
|
Joppe får inte försvinna! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Joppe är coolast i stan! Reportaget då han testade Pick-Uper är något av det bästa jag sett på TV. Men även provköra Alfa samt handla ost och vin är underbart. Fredrik |
|
|
Stefan_J: Finns ett bättre reportage se M3Csl |
|
|
Vad innehåller kvällens program? Någon som vet? |
|
|
erito: Test av nya femman Test av en av de bästa bilarna som görs nu dvs GT40 som inte är allt för dyr Test av GT3 |
|
|
Vem är Stig i Top Gear? Min: Länk /Erik ///Tänk först, meka sen... |
|
| "the stig" är Perry Macarthy som varit testförare åt bla benetton och williams. Även kört 24h på le mans. | |
|
nån om vet hur det gick för The Stig? var det hans sista medverkan? eftersom de sa att de inte hittade honom. Femman blev riktigt lovordad! och de sa ingenting om I-drive! men alla andra motorjournalister har ju snackat så mycket om hur dåligt I-Drive är så Top Gear behöver ju inte kompletera. de jämförde mot audi och merca och kom fram till att de personligen hade valt femman. Det hade jag också! *om en människa behärskar allt, är hon inte obehärskad då?* |
|
|
fabi_no1, I nästa avsnitt dyker "The New Stig" upp, han är vitklädd. Troligen samma person under skalet dock :-) Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.