|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Intressant att notera följande: Borgs Bil äger inte 645:an i fråga själva utan det gör BMW group Sverige AB i Solna! Se själva: Länk Regnr: UPP696 Det står även att bilen är täckt men inget om tacklucka! Det brukar stå med där! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI För att få länken att funka måste du ta Send Invation där i menyn. Längst ner finns manuel adressen. Den skall du använda |
|
|
okej... tack "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag såg en 645:a på Värmdö idag. Körde förbi macken på väg hem och såg något spännande i profil vid tvätthallen, när jag kör förbi ser jag njurarna i nosen och vänder direkt! En mörk 645 Ci. Mycket snygg bil. Vill ha !!! |
|
betriebsanleitung1 |
Fruktansvärd bil,oproportionerlig och klumpig.E31 är fortfarande vackrare än denna valrossen. |
magmo |
Mycket läckert åk. Dock är överkanten på njurarna katastrofdesignade. Hoppas det kommer en "vanlig" uppgraderad variant Var och en har sitt eget helvete! |
|
Fälgarna va inte direkta snygga....men i övrigt helt ok:-) "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
|
ohh...shit... förstår inte varför vissa klagar!! den där bilen e ju helt underbar (att se på iaf)...för mig är det bland de snyggare...tycker alltid BMW utvecklats åt rätt håll..., enda jag e liiite tveksam till är nyaste 5 serien...men men..klagar icke!! men 820´... huga... |
|
|
Får dom ens visa bilen före den 24 januari? tycker det är dålig stil av Borgs Bil. Såg den själv hos BMW Solna förra helgen men den stod inlåst i ett garage. |
|
|
Clubsport: Eftersom Det är BMW Group i Solna som äger bilen som står på Borgs bil så är det nog okej för dom! Annars hade dom nog inte ställt den där! /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Jag och min far var faktiskt och provkörde den förra helgen i Lund. Tycker ändå jag har kört en del fina bilar men fy fan säger jag, det var helt underbart. Tror faktiskt inte vi kunde hitta några fel på den överhuvudtaget, så finns det ekonomi till en så borde det inte finna smycket att tveka på. Tyvärr kostar den väl lite överpris |
|
| Jag håller med betriebsanleitung om att E31:an är vackrare, men ändå är E63 ytterst tilltalande tycker jag, man hade ju inte direkt förväntat sig en så snygg bil när man hörde att den skulle komma... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.