|
|
|
|---|---|
| Nån som sett om det finns vita "glas" att byta ut på E30? har sett det till E34touring.. | |
Aldric |
Svarta och röda finns men vita har jag aldrig sett nånstans ... "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
| Samma här, men har sett till E34 touring att man skär loss det oranga glaset och köper ett vitt ersättningsglas och limmar dit, tänkte på nåt liknade till E30.. | |
Mega Martin |
Finns vita blinker på hova.com. Både sidoblinker o fram. |
| BAK-blinkers dom andra är redan vita :) | |
| Nu har jag nog löst problemet, kommer med mer info om vita bakljusglas så fort jag fått mina :) | |
|
Jag hade vita baklysen på min förra E30! va en polare som köpte dom åt mig i Tyskland... Tog av dom innan jag sålde bilen å sålde dom löst...är den nån här inne som har dom? sålde dom i sommras |
|
|
LazerEye: Menar du MHW:s bakljus? Min ögonsten.. Länk |
|
| Nej, en billigare lösning.. Återkommer med info så fort det är klart. | |
| Ska kanske förtydliga detta, det är röda bakljus med endast blinkersdelen som är vit! inte helt vita bakljus.. Ser ut som original men med vit blinkersglas :) | |
|
Hur??? --- Min E30: Länk |
|
| Det är inte klart än, men du får ta bort den oranga delen på bakljusen och sätta dit ett nytt vitt glas, kommer mer info om ett par veckor (utvecklar det nu, så bättre svar har jag inte).. | |
|
Hur blir det bakom då? "kromspray" eller? =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
| Tror redan att det är en reflektor bakom, har inte hunnit tagit bort glaset än. | |
|
*Bumse*: Dom va köpta på en tysk bilmarknad,är de ända jag vet om dom... |
|
|
318ST: ok! =) --- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.