|
|
|
|---|---|
|
Hej! Var inne på BMW och frågade efter e46:ans navkapslar men de svarade mig bara med att de inte passar min bil. Nej för tjena de gör de ju inte. hmpf. Har nämnligen sett ett par navkapslar som ser ut som M3 motorsport fälgarna el. liknande, de som satt som standard på 1990 talets bmw m3. Nåväl. Vet någon var man kan hitta sådana? Eller någon bild på dem? Vet vilka jag menar? Vill nämnligen ha nya då mina nuvarande ser lite 80 tal ut. Ska köpa lättmetallsfälgar i sommar men vill ha till vinterdäcken. Och jag vet, navkapslar är hemskt ute. ;) //jag --- If I can't take my BMW with me to HEAVEN, I'll rather drive it to HELL. | |
| Det är väl bara att gå in å köpa dem om du är säker på att dom passar!.. Vad du ska ha dem till ska väl han på andra sidan disken skita i!.... Vad som är dålig stil förstår jag inte riktigt. | |
|
att säga att dom inte passar va la lite dålig stil. ja om du vet att d passar så e d ju bara o handla! lycka till M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Ett tips är att låta bli att köpa BMWs tokdyra originalkapslar! Leta efter begagnade här i börsen eller på skroten! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.