|
|
|
|---|---|
|
Länk Eller inte! | |
| Varför kan inte BMW:ar få åldras med värdighet? | |
|
Med 50kg plast till så hade det kanske hade passat ;) det saknas ganska många kjoldelar om jag skulle kunna få ihop den bilen med den vingen hehe --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
|
håller 100 % med schrimp!!!!!!!!!!! skulle se fin ut med zeemaz paket runt om! |
|
| Men killen är grymt duktig på att gömma M-paketet han snackar om i annonsen. Inte ens jag ser något sådant. | |
Aldric |
Som att sätta ylletröja på Beyonce Knowles ... :( "Det finns inget dåligt väglag, bara dåliga bilar" |
Andie_83 |
spya MVH //Andy |
|
Haglund2306: Haha, jo rätt duktigt! kanske inte syns från den vinkeln? han kanske bara har en m-sidkjol på vänster sida hehe // Pantzare |
|
|
Det grymaste me den vingen e väl då grymt opassande ! Man undrar hur folk tänker ibland :( // CB. Får man ta BMW:n med sig in i himlen ? Länk |
|
| Å fy f*n va fult! Finner inte ord... | |
|
Såg annonsen inne på Blocket igår och undrade oxå vart han gömt sitt M-paket... vissa gör allt för att höja priset på sin pärla genom att lura en okunnig köpare. Fy.... Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Hemskt...men har aldrig sett bilen i stan. Ser ut som ett dåligt PhotoShop-jobb...vinkeln på vingen i förhållande till bilen är fel för jag hoppas det inte är monterat snett!!! Kanske fyller år och har snälla vänner ;-) |
|
|
Vid lite närmare titt får jag hålla med peca här tror jag.. Har nu konverterat till tron att detta är ett digitalt moddat objekt faktiskt. ;) Även speglarna ser något "ditsatta" ut, lite kantigt i framkant.. Aja, inget jag skulle köpa även utan vinge.. jag är nöjd med min e30 :) --- .. vassast på ön ;) Länk |
|
| Det måste vara en konspiration mot någonting, vet inte vad.... | |
|
jag säger bara varför måste dom????? mvh mrhorsepower Om man inte får köra bmw är det lika bra att låta bli=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.