|
|
|
|---|---|
|
Visst vore det underbart att kunna slänga med en bild på någon pryl man kanske har sett någonstans och fråga om info om prylen. Nu menar inte jag att det ska bli ett fotoforum utan kanske lite åt blocket hållet, där man innan man klickar på "nytt inlägg" kan klicka och ladda upp en bild. Kanske med en ikon vid rubriken som visar att inlägget innehåller bild. Och även storleksgräns på bilderna tex.100kb. Visst kan man länka det mesta idag, men vissa sidor tex. andra forumsidor kräver ju inloggning av något slag för att bilden ska visas... Och som sagt: jag menar INTE att det ska bli så att varje användare kan ladda upp en bild som signatur. Diesel-räsern | |
|
nej nej nej nej då blir det snart som vissa andra forum: en salig röra med blider mm, tar en evighet att ladda även med ADSL Nej snyggt enkelt och cleant och bättre då att länka till prylen i fråga, möjligen att man där skulle kunna ha en mycket liten del på Autopowers server för just uppladdade bilder som diskuteras i trådarna ( för dom som inte kan/vill ladda upp dom på nätet på annat sätt) Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jamen det är ju just det jag inte vill, att det ska bli som andra forum med miljoner bilder överallt... Sen var ju tanken med storlekbegränsningen att det inte skulle ta så lång tid att ladda sidan plus att man laddar ju inte bilden om man inte kollar på tråden som ska vara "varnad" med bild-ikon i rubriken. Nu kanske jag säger emot mig själv men autopower:s crew ska ha en eloge för att ni håller ett så rent och fint forum! Skulle dock vilja ha en liten möjlighet att lägga med en bild ibland... Diesel-räsern |
|
|
kan man inte bara lägga in det som en länk? Då får alla som vill och kan möjlighet att studera det som nämns utan att det tar lång tid med långsam uppkoppling? ) M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| Forumet på alfaromeo.org har en snygg länklösning för uppladdning av bilder. Förvisso finns det annat att anmärka på gällande det forumet men lösningen med bilder är bra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.