AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.304

Brutalt överstylad M3 e46

Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Länk

Här är bilen för den BMW fanatiska IT-miljardären med exhibitionistiska tendenser.
//Marin
dom skrev i annonsen att det var centrallås och elhissar, vad trevligt för 2,4miljoner.
Har dom inte fått den såld ännu?! Funnits där ett bra tag nu. Kanske dags för en prissäkning... =)
Ad
197
Adrian
M3 Coupé
jag tyckte att den var grym utanpå innuti var väll ingen höjdare kanske!!

fast fan om det inte finns grymmare bilar för dom pengarna!! eller varför inte tre bilar en m3 csl , Z4 och en x5 borde man ju får för dom pengarna!! 2,4 miljoner

Länk
Den bilen är NASTY!!!! Men lite för dyr tyvärr..Finns ju fräsigare bilar för de pengarna.. Men den motorn e ju inget fel på!!

M-POWER!

Länk
För 2.4 millar får du allt du vill ha förutom, Carrera GT, McLaren SLR Mercedes Benz och Ferrari Enzo.

Dessutom tycker jag Hamann till 98% suger rätt rejält ... men det är min åsikt det, 485 häst här väl inte Hamann lyckats få ur en M5 motor, eller?
För 2.4 miljoner...
Köp en ny Porsche Carrera4S som året runt bil, köp en ny Porsche 996 GT3 som sommarbil. För de (nästan) 500' som blir över kan man köpa en ny BMW X3 3.0 med lite utrustning att transportera familjen i.
Helt otrolig prissättning på Hamanns prylar.

/Wille
Man missar Mclaren F1 också.

Mvh
Ola Thomasson
BMWCS 5502
man missar även nu buggatin med 1001 hk :D
tp_88: Om nu Bugattin någonsin kommer att serieproduceras ;) Den som lever får väl se ....
Länk
om ni är intresserade så e d bara o klicka o köp den ;)
coolbluem3coupe>> det har du rätt i:D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.