|
|
|
|---|---|
|
Vill byta högtalare bak på min Z3 - 00 Någon som har gjort det ? Hur mycket måste man skruva bort för att komma åt Benny | |
| Coupé eller Roadster? | |
|
Jag misstänker att det är en roadster eftersom det är en 2.0 :) /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Det är en Roadster Det sitter högtalargaller bakom stolarna hur demonterar man dom Benny |
|
|
Lahega Benny: Ta en titt här och se om du hittar något matnyttigt Länk Jag vet tyvärr inte själv hur man lossar på gallren, men det bör stå där tycker jag. /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Hmm, jag kollade igenom artiklarna där och fann att där kanske inte fanns så mycket om just demonteringen av gallret. Det närmaste jag kom var detta Länk . /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
Det var en bra länk Tack för det Benny |
|
|
Jag pratade med en kille i Jönköping i somras som gjort detta. Enligt honom var man tvungen att demontera all plast därbak för att komma åt och byta högtalarna. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
järnet |
Otroligt att de inte skäms för att sätta in sånt billigt skräp (högtalarna alltså) i så bra bilar! |
|
järnet: Håller helt med dig där, bakhögtalarna låter inte bättre än de i en gammal transistorradio :/ /Masten "En BMW går aldrig sönder - den kan bara tillfälligt upphöra att fungera" |
|
|
vill påmina om en gammal tråd med hänvisning till en artikel i Performence BMW där det hävdades till att man kunde få bättre ljud i sina orgnail högtalare med liten slutsteg efter business CD:n..Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.