|
|
|
|---|---|
|
hej. satt och diskuterade med en kompis om m3:an [E36] o kom in på inredningen, han hävdade att mocca-säten fanns i sedanversionen också från fabrik- jag har för mig att moccan bara finns i coupe-versionen av M3 vem har rätt? måste erkänna att jag blev litet förvirrad efter diskussionen "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" | |
| Det var ju inte samma stolar i sedanen som det var i Coupen. Så jag tror inte det fanns. | |
|
Hej.. Skinn var standard limon men tidigare hade jag en individual limo 98- med kombinationen mocca/tyg Den finns med i galleriet föv. Mvh Jimmy |
|
|
Precis som S 328 R säger så fanns det inte som standard men via Individual så kunde man beställa det som fabriksmonterat tillbehör. Jag vet iallafall en M3 Limo i Sverige som har coupéstolar som fabriksmonterat Individualtillbehör. /Rickard |
|
| Yupp, stämmer. Läder och stolsvärme var standard på M3 Limo (i Tyskland ialalfall). | |
|
Intressant tråd... lite off topic undrar jag hur många M3 Coupér kan det finnas med Mocca klädsel also hel mocca nu INTE tyg/mocca. Har personligen bara sett en svart -94a en gång i Varberg... Verkar riktigt ovanligt... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.