|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Morten B |
Hei - jeg behöver hyre en varmgarage i Stockholm (bor ved Vaxholm) for min M5 fra ca 26. Januar til ca. 15. Mai. Noen som har bra tips på bra & billig garage? mvh Morten |
|
Morten B: Har du testat Blocket? |
|
| Ska du bara förvara bilen? | |
| Ska du bara förvara bilen? | |
Morten B |
Ja, bilen skal stå til forvaring mens jeg jobber utomlands. Jeg har sjekket blocket.se, powerbörsen og gulasidorna uten noen bra treff, fant bare en garageplats i Vasastan til 1800/mnd på blocket. mvh Morten |
|
Synd att min arb. kollega har sin 540 i min "bur"(har tre platser) för annars kunde du fått hyra in dig:-)....Tror han tar ut sin bil i april....Dock finns garaget söder om stan....:-( "Det en blondin inte har i huve´t får hon ha i handväskan - o de blir en jävla massa de" |
|
Morten B |
Det er ikke noe problem om garaget er söder om stan, det viktigste er at jeg finner et bra garage jeg kan ha bilen i... om det ikke er i Vaxholms-området er det helt ok. mvh Morten |
|
Hur mycket skulle du vilja betala för garageplats tom Maj ? Ante |
|
Morten B |
Jeg vet faktisk ikke hva som er en vanlig pris... men det er jo nesten 4 mnd, så... er 500 kr mnd ok? 2000 kroner for hele perioden? mvh Morten |
| jag vet ett garage här på södermalm som har lediga platser. Kostar 1300:- per månad. Garaget heter plankangaraget öch ägs av SvenskaBostäder. Länk | |
Morten B |
Ok, takk for tipset. Jeg skal kontakte SveBo. Det er kanskje litt ambisiöst med 500/mnd. Men bilen skal jo bare stå der, har ikke behov for å kjöre ut og inn. |
|
Finns för 900/mån på sandhamnsgatan på gärdet.. (SveBo) /Henrik |
|
|
Player, jag bor på Skinnarviksberget och skulle vilja ha plats i plankan. Jag har sökt som en galning på SB:s hemsida efter garage men inte hittat något. Har de någon särskild "garageförmedling"? Söder regerar. My Bimmer is my mistress |
|
| Morten B Ring Carpark de har 3 garage i sthlm för uppställning blandannat i Länsförsäkringars hus i Solna där lär det visst vara bra samt att det är säkert står visst lite dyrare saker där Länk | |
|
Problemet är att folk vill ha hutlösa hyror för sina lokaler. Roligast var nog killen i blocket som hyrde ut platser i oanvända mässhallar odyl. uppvärmt till minst +5 utlovades. Han tog in båtar, bilar och husvagnar. Frågade på vad min båt skulle kosta att ha där. 8400kr för perioden oktober till april..... Höll på att svimma, båten är bara 5.05x2.2m.... Inga varv i runt sthlm kostade mer än 6 inkl sjö och torrsättning. |
|
|
Tretretti. Ring svebos lokalkontor för innerstan. Tror att det fortfarande sitter lappar på garageporten vid varvsgatan där dom erbjuder platser. Jag kanske kan fixa en gallerförsedd plats för två i garaget. Skulle du vara intresserad av att dela denna? Inget 100% ännu. |
|
haimaul |
Ring Carpark! 400+moms per månad för varmgaraget Aprikosen under Länsförsäkringar i Solna (2 minuters promenad från Vretens T-bana). Ingen kommer in där utan passerkort = säkert och tryggt. Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
| haimahul: Har du vart i det garaget eller hyr du redan plats där..står det mycket bilar där..bara uppställning eller går det att skruva också..??..jag behöver hitta något till min GTO | |
Gemini__ |
Kanske kan vara ngt? ------>Länk //Thomas Länk |
haimaul |
gto80: Hyr plats i garaget, tillsammans med en del jänkare, BMW och annat. Det är bara till för uppställning, dvs. du kan nog byta stift där, men inte olja... Why pamper life's complexities When the leather runs smooth on the passenger seat |
| Gemini: Inte helt fel kanske..men det är för dyrt och låter inte som man får bygga in sitt eget | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.